Klacht
A. C.
Naar: bol.com
Do. 22 okt. bestel ik voor mijn dochter van vier een Kurio tablet. Op de site staat vermeld : Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis. Ik maak s'middags geld over, en krijg bestelnummer. Daags nadien geen levering, wel een mail waarin staat : Onderstaand(e) artikel(en) uit je bestelling met bestelnummer 8583936990 hebben we klaar staan voor verzending. Je bestelling wordt afgeleverd door PostNL. Wil je zien hoe laat PostNL de bezorging verwacht of wil je de zending volgen? Dat kan op deze pagina.De link om je bestelling te volgen vind je ook in je bestelstatus. De zending heeft het Track & Trace nummer 3SBQCG2560466. Ik ga aldus kijken naar het track en trace nummer en merk daar dat het pakket nog niet werd afgehaald door de postNL. Tijdens telefonisch contact met Bol.com melden zij dat het artikel niet voorradig is. Ik ga ondertussen opnieuw op de site, en daar staat weer dat het artikel morgen kan geleverd worden. Als ik hier de medewerker over aanspreek meld deze me : dat kan vandaag het geval zijn, maar je hebt vast gisteren niet goed gekeken, want het zal er gisteren niet bijgestaan hebben. Je reinste onzin, want als ik dan vraag om het produkt dat opnieuw te bestellen met levering morgen, dan krijg ik te horen dat dit niet gaat. Ik krijg vervolgens te horen dat het artikel ten vroegste op 5 november kan geleverd worden ! Ik heb vervolgens de medewerker gevraagd de bestelling te annuleren en per direct mijn geld terug te storten. Het is gewoonweg niet klantvriendelijk om klanten beloftes te maken die niet kunnen nagekomen worden, en om ze vervolgens zelf de vinger te wijzen dat de klant verkeerd is en niet bol.com. Ik vind dit ronduit schandalig. Mijn dochter van vier is morgen jarig, ik heb gisteren bestelling geplaatst met de veronderstelling het vandaag toe te krijgen. Nu, om 17h kan ik zelf gaan zoeken naar een winkel waar het artikel voorradig is, omdat bol.com het niet zo nauw neemt met zaken die ze beloven op hun website !!
Berichten (9)
bol.com
Naar: A. C.
DATA NOT AVAILABLE
bol.com
Naar: A. C.
DATA NOT AVAILABLE
A. C.
Naar: bol.com
DATA NOT AVAILABLE
bol.com
Naar: A. C.
DATA NOT AVAILABLE
A. C.
Naar: bol.com
Beste, hierbij de bijlagen zoals besproken in mijn vorige bericht.
A. C.
Naar: bol.com
DATA NOT AVAILABLE
bol.com
Naar: A. C.
Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank voor je e-mail van 24 oktober 2015.Excuses dat het artikel niet door je ontvangen is. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend het is helemaal als het om een cadeau van een jong kindje gaat.Ik heb de TT code bekeken en zie dat de levering niet gelukt is. De reden hiervan wordt niet gemeld.Ik boek het artikel voor je retour. Je krijgt hierover een automatische email. Hierin staat dat je het artikel retour moet sturen. Dit is natuurlijk niet mogelijk, dit mag je dan ook negeren. Gezien je met Bancontact/Mister Cash hebt betaald, wordt het bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort, uiterlijk binnen 5 werkdagen.Mocht je de bestelling toch nog ontvangen, dan kun je deze kosteloos retour sturen naar bol.com. Neem hierover dan contact met ons op. We helpen je dan graag verder.Ook noteer ik je opmerking over dat de site niet de juist leverdatum aangeeft. Dit is natuurlijk niet wat je van bol.com mag verwachten. Deze wordt doorgestuurd naar de betreffende afdelingIk bied je ook een cadeaubon aan van Eur5,00 voor je eerst volgende bestelling. Deze komt automatisch naar voren, bij de optie ´betalen´. Ik realiseer me goed dat dit niet een oplossing is, maar een slechts een tegoedmoet koming.Ondanks alles wens ik je toch een fijne verjaardag toe van je dochter morgen.Met vriendelijke groet,Henk-Jan bol.com Klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- /BLOCKQ/BLOCKQ/BLOCKQ/BLOCKQ
bol.com
Naar: A. C.
---- Original Message ---- From To klantenservice@bol.com Subject Klacht Beloofde levertermijn wordt niet nagekomen (CPTBE00019192-83) Date Sat, 24 Oct 2015 08 07 :31 GMT Katrien Van Goethem heeft geantwoord op uw e-mail. Beheerd via Over ons Beloofde levertermijn wordt niet nagekomen BOL.COM Datum 24/10/2015 08 06 45 Van Katrien Van Goethem Aan BOL.COM Bericht Beste, hierbij de bijlagen zoals besproken in mijn vorige bericht. Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Naam van de klant Katrien Van Goethem Referentie klant BOL.COM 8583936990 Adres klant Potaardestraat 10 9190, STEKENE Omschrijving van de klacht Do. 22 okt. bestel ik voor mijn dochter van vier een Kurio t. Op de site staat vermeld Vandaag voor 23 00 uur besteld, morgen in huis. Ik maak s'middags geld over, en krijg bestelnummer. Daags nadien geen levering, wel een mail waarin staat Onderstaand(e) artikel(en) uit je bestelling met bestelnummer 8583936990 hebben we klaar staan voor verzending. Je bestelling wordt afgeleverd door PostNL. Wil je zien hoe laat PostNL de bezorging verwacht of wil je de zending volgen? Dat kan op deze pagina. De link om je bestelling te volgen vind je ook in je bestelstatus. De zending heeft het Track and Trace nummer 3SBQCG2560466. Ik ga aldus kijken naar het track en trace nummer en merk daar dat het pakket nog niet werd afgehaald door de postNL. Tijdens telefonisch contact met Bol.com melden zij dat het artikel niet voorradig is. Ik ga ondertussen opnieuw op de site, en daar staat weer dat het artikel morgen kan geleverd worden. Als ik hier de medewerker over aanspreek meld deze me dat kan vandaag het geval zijn, maar je hebt vast gisteren niet goed gekeken, want het zal er gisteren niet bijgestaan hebben. Je reinste onzin, want als ik dan vraag om het produkt dat opnieuw te bestellen met levering morgen, dan krijg ik te horen dat dit niet gaat. Ik krijg vervolgens te horen dat het artikel ten vroegste op 5 november kan geleverd worden ! Ik heb vervolgens de medewerker gevraagd de bestelling te annuleren en per direct mijn geld terug te storten. Het is gewoonweg niet klantvriendelijk om klanten beloftes te maken die niet kunnen nagekomen worden, en om ze vervolgens zelf de vinger te wijzen dat de klant verkeerd is en niet bol.com. Ik vind dit ronduit schandalig. Mijn dochter van vier is morgen jarig, ik heb gisteren bestelling geplaatst met de veronderstelling het vandaag toe te krijgen. Nu, om 17h kan ik zelf gaan zoeken naar een winkel waar het artikel voorradig is, omdat bol.com het niet zo nauw neemt met zaken die ze beloven op hun website !! Gewenste oplossing Ik eis een volledige terugbetaling, maar meer nog dat de firma een grondig nazicht doet op hun artikelen en niet verklaren dat het morgen geleverd kan worden als dat niet het geval is. Betwist bedrag 119,00 EURO Aankoopkanaal Online Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Opmerkingen Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord . Gelieve niet te antwoorden op dit bericht. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00019192-83 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop
bol.com
Naar: A. C.
---- Original Message ---- From To klantenservice@bol.com Subject Klacht Beloofde levertermijn wordt niet nagekomen (CPTBE00019192-83) Date Sat, 24 Oct 2015 08 15 :36 GMT Katrien Van Goethem heeft geantwoord op uw e-mail. Beheerd via Over ons Beloofde levertermijn wordt niet nagekomen BOL.COM Datum 24/10/2015 08 15 35 Van Katrien Van Goethem Aan BOL.COM Bericht Beste, En de soap gaat verder... Het artikel werd aldus gisteren telefonisch geannuleerd, en ik kreeg te horen een terugbetaling te ontvangen binnen de drie werkdagen. Ondertussen heb ik gisteren het artikel besteld bij COOLBLUE. Ik heb hier omstreeks 18h mijn bestelling geplaatst, en kreeg het artikel deze ochtend reeds om negen uur aangeboden. Een absolute top-service, aldus ! Krijg ik vandaag volgende mail van bol.com in mijn mailbox de bezorger van je pakket is onderweg. Er is een duidelijke interne miscommunicatie aan de gang bij bol.com. Ik nam onmiddellijk contact op met de live chat medewerker van bol.com, hierbij het gesprek Binnen enkele ogenblikken zal een Live Chat medewerker het gesprek overnemen... Het doorverbinden is gelukt. Simar zegt Goedemorgen! Waarmee kan ik je helpen? U zegt hallo, ik heb gisteren telefonisch mijn bestelling geannuleerd, aangezien het niet tijdig werd geleverd, nu krijg ik net email dat het pakket vandaag nog zal geleverd worden Simar zegt Ik begrijp dat dat vervelend is. Het kan zijn dat de bestelling te ver in het verzendproces was en kan dan niet meer geannuleerd worden. U zegt neen, klopt niet. Ik heb eergisteren besteld, met levering gisteren. Gisteren contact met jullie gehad, en daar kreeg ik te horen dat het pakket niet voor 5 november zou geleverd worden aangezien het niet voorradig is. U zegt vervolgens heb ik het pakket telefonisch geannuleerd, aangezien ik het écht wel nodig had vandaag, ik heb ondertussen bij ander bedrijf het artikel besteld, en dit is deze ochtend reeds toegekomen U zegt er was me trouwens een terugbetaling toegezegd binnen drie werkdagen Simar zegt Dat gebeurt zodra de bestelling geannuleerd wordt. Mijn collega heeft ook voor je netjes annuleringsverzoek ingediend. Vervolgens kan het zijn dat het artikel nu wel voorradig is en alsnog verstuurd wordt. Je kunt je bestelling weigeren aan de deur of binnen 30 dagen gratis retourneren. Ik kan de bestelling helaas niet meer tergenhouden. Simar zegt tegenhouden* U zegt ok Er is aldus een duidelijk tekort aan overzicht in de stockvoorraad bij bol.com, en daar worden de klanten slachtoffer van. Als het pakket vandaag wordt aangeboden, zal ik dit weigeren en per direct terug laten bezorgen bij bol.com. Ik hoop dat ze zich dan wel houden aan hun woord me de gelden binnen de drie werkdagen terug te storten !! Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Naam van de klant Katrien Van Goethem Referentie klant BOL.COM 8583936990 Adres klant Potaardestraat 10 9190, STEKENE Omschrijving van de klacht Do. 22 okt. bestel ik voor mijn dochter van vier een Kurio t. Op de site staat vermeld Vandaag voor 23 00 uur besteld, morgen in huis. Ik maak s'middags geld over, en krijg bestelnummer. Daags nadien geen levering, wel een mail waarin staat Onderstaand(e) artikel(en) uit je bestelling met bestelnummer 8583936990 hebben we klaar staan voor verzending. Je bestelling wordt afgeleverd door PostNL. Wil je zien hoe laat PostNL de bezorging verwacht of wil je de zending volgen? Dat kan op deze pagina. De link om je bestelling te volgen vind je ook in je bestelstatus. De zending heeft het Track and Trace nummer 3SBQCG2560466. Ik ga aldus kijken naar het track en trace nummer en merk daar dat het pakket nog niet werd afgehaald door de postNL. Tijdens telefonisch contact met Bol.com melden zij dat het artikel niet voorradig is. Ik ga ondertussen opnieuw op de site, en daar staat weer dat het artikel morgen kan geleverd worden. Als ik hier de medewerker over aanspreek meld deze me dat kan vandaag het geval zijn, maar je hebt vast gisteren niet goed gekeken, want het zal er gisteren niet bijgestaan hebben. Je reinste onzin, want als ik dan vraag om het produkt dat opnieuw te bestellen met levering morgen, dan krijg ik te horen dat dit niet gaat. Ik krijg vervolgens te horen dat het artikel ten vroegste op 5 november kan geleverd worden ! Ik heb vervolgens de medewerker gevraagd de bestelling te annuleren en per direct mijn geld terug te storten. Het is gewoonweg niet klantvriendelijk om klanten beloftes te maken die niet kunnen nagekomen worden, en om ze vervolgens zelf de vinger te wijzen dat de klant verkeerd is en niet bol.com. Ik vind dit ronduit schandalig. Mijn dochter van vier is morgen jarig, ik heb gisteren bestelling geplaatst met de veronderstelling het vandaag toe te krijgen. Nu, om 17h kan ik zelf gaan zoeken naar een winkel waar het artikel voorradig is, omdat bol.com het niet zo nauw neemt met zaken die ze beloven op hun website !! Gewenste oplossing Ik eis een volledige terugbetaling, maar meer nog dat de firma een grondig nazicht doet op hun artikelen en niet verklaren dat het morgen geleverd kan worden als dat niet het geval is. Betwist bedrag 119,00 EURO Aankoopkanaal Online Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Opmerkingen Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord . Gelieve niet te antwoorden op dit bericht. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00019192-83 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten