Beste, Ik heb gisteren mijn Telenet abonnement aangepast van Whoppa naar All Internet + TV Iconic. Op de site werd mij beloofd dat ik een jaar lang zou genieten van de yellow deals korting. Echter, toen ik de aanpassing had doorgevoerd, bleek dat de korting volgens Telenet niet van toepassing is, en enkel geldt voor nieuwe klanten.Ten eerste: waarom worden enkel nieuwe klanten beloond? Ik ben al 21 jaar klant bij Telenet, heeft dat ook geen waarde waarvoor een klant af en toe eens beloond mag worden?Het blijkt ook dat het whoppa abonnement verouderd was, in die zin dat we jarenlang meer hebben betaald voor een lagere internetsnelheid, vergeleken met de All internet + TV Iconic bundel. Het zou klantvriendelijker zijn als jullie dit proactief zouden laten weten aan de klant.Ten tweede: op de pagina die de bundels voor Internet+TV beschrijft, wordt in de Voorwaarden prijzen en promoties niet vermeld dat de korting enkel geldt voor nieuwe klanten. Er wordt wel verwezen naar aanbiedingen mbt de ONE abonnementen, die voor de bundel All internet + TV Iconic dus niet van toepassing zijn.Bijgevolg kan men ervan uitgaan dat de promotie wel geldig is voor de bundel All internet + TV Iconic, of niet soms?Conclusie: als trouwe klant zou ik het appreciëren als deze korting in mijn geval toch nog wordt doorgevoerd, en in de toekomst word ik graag op de hoogte gehouden als ik kan besparen voor dezelfde of geoptimaliseerde diensten.Met vriendelijke groeten,Jurgen Van Ranst