Terug

beloofde cashback niet ontvangen .

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. T.

Naar: Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

01/03/2023

beste ik kocht op 16 /12 /2022 een rowenta steelstofzuiger : flex rh 9959woHeb alles correct aangevraagd met de nodige documenten bijgevoegd om een cashback van 100 euro te ontvangen.Na 3 pogingen gelukt.Meerdere keren van jullie mail met melding gegevens niet correct terwijl ik wel alles correct zoals jullie vroegen ingaf zoals productcode uit de verpakking knippen en foto mailen enz..Heb jullie ook meerdere keren proberen te bereiken.Dit was zonder resultaat.Het is deze week 11 weken sinds de aankoop.De termijn was 6 tot 8 weken.Hoop alsnog dat jullie de daad bij het woord voeren.100 euro is voor mij ook veel geld. beleefde groetenGiuliana Testani

Berichten (6)

Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

Naar: G. T.

06/03/2023

Goedemiddag,De klant heeft het verkeerde document geupload.Het bonnetje van de betaalterminal, we hebben het aankoopbewijs nodig.Op het aankoopbewijs moet het type toestel vermeld staan.Fijne dagPetra--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 1/03/2023 18:57Aan: contact-be@groupeseb.comOnderwerp: Klacht - beloofde cashback niet ontvangen . - (CPTBE01739283-73)Je hebt een klacht ontvangen vanGIULIANA TESTANIDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01739283-73.Heb je vragen over ons platform?ref:_00Db0Hsol._50068KQk9P:ref

G. T.

Naar: Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

06/03/2023

besteEr was wel degelijk een aankoopbewijs bij waar het artikel op vermeld stond.Het waren 3 documenten de streepjescode bancontactbnnetje + aankoopbewijs met het aangekochte artikel op vermeld.Ook in de mail met klacht 3 uploads.Maar ga deze nogmaals naar jullie sturen.beleefde groetenGiuliana Testani

Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

Naar: G. T.

13/03/2023

Goedemiddag,Ik heb een mail gestuurd naar de klant met de vraag voor haar aankoopbewijs.Er is geen aankoopbewijs geupload.Klant heeft eerst overlijdensakte en dan 2x de bonnetjes van betaalterminal geupload.Maar geen aankoopbewijs, zodat de cashback niet kan goedgekeurd worden, zoland dit niet wordt doorgestuurd.MvgPetra--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 6/03/2023 13:01Aan: contact-be@groupeseb.comOnderwerp: Klacht - beloofde cashback niet ontvangen . - (CPTBE01739283-73)Klacht - beloofde cashback niet ontvangen . - (CPTBE01739283-73) ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?Je hebt een antwoord ontvangen van GIULIANA TESTANI.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?ref:_00Db0Hsol._50068KRCai:ref

G. T.

Naar: Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

13/03/2023

besteStuur jullie het aankoopbewijs met hier op veemeld het aangekocht artikel.beleefde groetenGiuliana Testani

G. T.

Naar: Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

29/03/2023

besteHet is al een poos geleden dat ik van jullie nog iets gehoord heb.Heb meermaals het gevraagdenaar jullie gestuurd.Laatste was op 13 /03 .Beleefde groeten Giuliana Testani

Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

Naar: G. T.

31/03/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform