Goedemiddag,Ik heb een mail gestuurd naar de klant met de vraag voor haar aankoopbewijs.Er is geen aankoopbewijs geupload.Klant heeft eerst overlijdensakte en dan 2x de bonnetjes van betaalterminal geupload.Maar geen aankoopbewijs, zodat de cashback niet kan goedgekeurd worden, zoland dit niet wordt doorgestuurd.MvgPetra--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 6/03/2023 13:01Aan: contact-be@groupeseb.comOnderwerp: Klacht - beloofde cashback niet ontvangen . - (CPTBE01739283-73)Klacht - beloofde cashback niet ontvangen . - (CPTBE01739283-73) ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?Je hebt een antwoord ontvangen van GIULIANA TESTANI.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?ref:_00Db0Hsol._50068KRCai:ref