Terug

beloofde cadeau niet ontvangen + afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Testaankoop

06/12/2019

Beste, Als lid werd het beloofde cadeau nog niet bezorgd. Tevens ben ik nog geen 2 maand lid en wordt er al 10.65 euro afgetrokken. Gelieve dit op te lossen.Alvast bedankt.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: K. D.

16/12/2019

Mijnheer,Om toegang te krijgen tot het platform van onze partner, waarop je een geschenk kan uitkiezen, dien je eerst een wachtwoord te registreren.Normaal gezien heb je hiervoor, na de activatie van je abonnement, van onze partner een welkomstmail met je login ontvangen op het mailadres dat je aan ons doorgaf bij het aanmaken van je abonnement. Als de afzender niet als veilig wordt herkend, kan deze ook terecht komen tussen je 'spam-berichten'.De login/Gift'in-identificatienummer die je hiervoor nodig hebt, kan je ook terugvinden in onze welkomstbrief die je per post ontving.Vul op de paginawww.giftin.beje identificatienummer in, klik op Eerste aanmelding of wachtwoord vergeten? en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie.De cadeaubon ter waarde van 80 punten, waarmee je op het platform een geschenk kan kiezen, wordt geactiveerd nadat we je eerste abonnementsbijdrage van Eur 2 hebben ontvangen. Je ontvangt daar dan opnieuw een mail over ter bevestiging.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Mocht je problemen hebben met het activeren van je account of heb je vragen over het bestelde geschenk, twijfel dan niet om de klantendienst hierover te contacteren op het nummer 056/852504. Mailen kan naar contact@giftin.be.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.

Testaankoop

Naar: K. D.

16/12/2019

Mijnheer,Elke begonnen maand wordt beschouwd als een volledige maand.Hiermee rekening houdende heeft een inschrijving op 23/10 dus als eerste 2 maanden, de maanden oktober en november. Deze waren zoals tevens vermeld aan slechts Eur2. Vanaf de derde maand, zijnde december betaal je maandelijks Eur10,65 in plaats van de normale tarief van Eur21,35. Je geniet nog van deze korting tot en met september 2020.(Naar aanleiding van je inschrijving kreeg je van ons een bevestigingsbrief toegestuurd op 25 oktober met een overzicht van de abonnementsvoorwaarden alsook de prijs van je abonnement.)Bij wijze van commerciele tegemoetkoming, hebben we aan de boekhouding gevraagd om de abonnementsbijdrage voor de maand januari te annuleren. Januari zal je niet worden aangerekend en de abonnementsbijdragen worden terug hernomen vanaf februari.Om toegang te krijgen tot het platform van onze partner, waarop je een geschenk kan uitkiezen, dien je eerst een wachtwoord te registreren.Normaal gezien heb je hiervoor, na de activatie van je abonnement, van onze partner een welkomstmail met je login ontvangen op het mailadres dat je aan ons doorgaf bij het aanmaken van je abonnement. Als de afzender niet als veilig wordt herkend, kan deze ook terecht komen tussen je 'spam-berichten'.De login/Gift'in-identificatienummer die je hiervoor nodig hebt, kan je ook terugvinden in onze welkomstbrief die je per post ontving.Vul op de paginas:www.giftin.be je identificatienummer in en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie.De cadeaubon ter waarde van 80 punten, waarmee je op het platform een geschenk kan kiezen, wordt pas geactiveerd nadat we je eerste abonnementsbijdrage van Eur 2 hebben ontvangen. Je zou daar opnieuw een mail over ter bevestiging moeten ontvangen hebben.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Mocht je problemen hebben met het activeren van je account of heb je vragen over het geschenk, twijfel dan niet om de klantendienst hierover te contacteren op het nummer 056 852 504. Mailen kan naar contact@giftin.beMocht je nog vragen hebben over het abonnement, twijfel dan niet om ons te contacteren op het nummer 02 542 32 00. Mailen kan via s:www.test-aankoop.be/contacteer-ons?contactType=admin.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform