Terug

beloofd EN betaald ketelonderhoud

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: Eneco

28/12/2020

BesteIk nam al meerdere malen contact op met eneco in november voor een ketelonderhoud die ik nog tegoed had volgens mijn contract. Meerdere malen werd ik van de ene dienst naar de andere dienst doorverbonden. Ik krijg mails dat het in behandeling is maar als ik dan bel weten de mensen van de aanvraag niks en wordt er zelfs gesproken van een annulatie terwijl dit zeker niet zo is. Nu werd mij aangeraden om in januari terug te bellen naar het nr 078/152141, dat de dienst hoogstwaarschijnlijk overbeladen is. Ik contacteerde al eerder dit nummer en kreeg een vrouw aan de lijn die geen aanvraag gekregen had van eneco.Mijn ketel geeft al een tijd aan dat er onderhoud nodig is en geeft ook al storing aan terwijl de ketel nog vrij recent aangekocht werd. Ik maak me zorgen dat ik zonder verwarming zal vallen in de winter en dat door het uitstel telkens of doorverwijzen telkens en slechte communicatie tussen eneco en deze partner in ketelonderhoud, mijn ketel schade zal ondervinden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform