Terug

Bellen/kloppen niet, geen persoonlijke levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: bpost

13/05/2024

Beste,Laatste tijd ondervinden we hier weer vaker problemen met het persoonlijk leveren van pakjes en aangetekende zendingen.Er wordt niets moeite gedaan om even te bellen of aan te kloppen, meteen een briefje in brievenbus en rechtstreeks naar postkantoor.Wij kampen al jaren met dit probleem, vooral PostNL in deze regio maar sinds enkele jaren ook Bpost.Vorige week nog een aangetekende zending niet geleverd en dit vlak voor de feestdag.Wat als dit TE belangrijk was en mijn deadline was verstreken?Afgelopen zaterdag opnieuw, deze keer een pakket van €350.Zou vandaag af te halen zijn in het postkantoor maar zij weten niet waar het pakket is.(De kerkstraat is allesbehalve de enige gedupeerde straat hier in omgeving)Online klantendienst werkt niet, al +10 pogingen ondernomen om een online klachtenformulier in te vullen.Dus dan maar via deze weg.Een schadevergoeding voor de ondertussen extreem vele verloren tijd en energie zou niet misstaan.

Berichten (3)

bpost

Naar: M. C.

13/05/2024

REF 1-54691315410Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u betreffende deze problematiek nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met de klantendienst van bpost op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek dan in behandeling.U kunt de klantendienst van bpost telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-P4HX142]

M. C.

Naar: bpost

21/05/2024

Beste,Zoals eerder hierboven is gemeld, is uw online klachtenformulier niet toegankelijk.Iedere keer krijg je een foutmelding bij het indienen van de klacht.Dat maakt het invullen van de gevraagde evaluatie na ontvangst van het pakje of bellen de enigste mogelijke opties qua klachtenmelding zonder een derde partij erbij te halen.Deze evaluaties heb ik IEDERE keer ingevuld, hoogste score was 5 / 10Dat zegt veel over hoeveel aandacht er aan deze evaluaties eigenlijk besteed wordt.Maar goed, ik heb uw vorige reactie opgevolgd en deze klacht telefonisch gemeld om een week later opnieuw dezelfde frats mee te maken.Ik verwachte het pakje pas ten vroegste vandaag na de feestdag om plots zaterdag tot de conclusie te komen dat jullie dit pakje plots 's ochtends half 10 nog zouden verwerken om deze instant een halfu later te leveren, kwestie van de klant goed op tijd in te lichten over de levering.Om opnieuw weer geen postbode te zien aanbellen, deze keer is het zelfs teveel om een afwezigheidsbriefje achter te laten waardoor ik nu NIETS heb om dit pakje te gaan afhalen, geen briefje, geen barcode.Met vriendelijke groeten,

M. C.

Naar: bpost

21/05/2024

En om nog even terug te komen op nog nooit een klacht van mij te hebben ontvangen: ik ben dat fratske van jullie tijdens 1e of 2e covid-lockdown ook nog niet vergeten waarbij jullie de mensen naar collectieve afhaalpunten liet reizen omdat jullie zogezegd de pakjesverdeling niet konden volgen, waarna de overheid jullie binnen de 24u al van jullie plan terugfloot na de vele klachten van het volk.(Waaronder ook mijn klacht makkelijk terug te vinden publiek toegankelijk op deze website)Je betaald voor leveringskost en dan gaan jullie de mensen nog wat meer op kosten jagen door ze 20km verder een pakket van 15kg te laten gaan ophalen met openbaar vervoer tijdens covid-lockdown / mondmasker-tijdperk..Voor dit fratske heb ik ook nooit een schadevergoeding ontvangen en dit pakket ben ik wel degelijk zelf in Wilrijk gaan afhalen.En om nog eens op de huidige kwestie terug te komen:Misschien ook eens jullie communicatie nazien van jullie systeem.2e keer op rij op 2 weken tijd dat ik voor den hond zijn ... in jullie postkantoor sta terwijl jullie mail bevestigd dat mijn pakket aanwezig is op het afhaalpunt en niemand van jullie collega's mij kan zeggen waar het pakket zich bevindt.Dus alsnog, ik eis een schadevergoeding voor de steeds toenemende tijdverschijt door jullie tekortschietende service!

Bemiddeling door Testaankoop 22 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform