Beste,Zoals eerder hierboven is gemeld, is uw online klachtenformulier niet toegankelijk.Iedere keer krijg je een foutmelding bij het indienen van de klacht.Dat maakt het invullen van de gevraagde evaluatie na ontvangst van het pakje of bellen de enigste mogelijke opties qua klachtenmelding zonder een derde partij erbij te halen.Deze evaluaties heb ik IEDERE keer ingevuld, hoogste score was 5 / 10Dat zegt veel over hoeveel aandacht er aan deze evaluaties eigenlijk besteed wordt.Maar goed, ik heb uw vorige reactie opgevolgd en deze klacht telefonisch gemeld om een week later opnieuw dezelfde frats mee te maken.Ik verwachte het pakje pas ten vroegste vandaag na de feestdag om plots zaterdag tot de conclusie te komen dat jullie dit pakje plots 's ochtends half 10 nog zouden verwerken om deze instant een halfu later te leveren, kwestie van de klant goed op tijd in te lichten over de levering.Om opnieuw weer geen postbode te zien aanbellen, deze keer is het zelfs teveel om een afwezigheidsbriefje achter te laten waardoor ik nu NIETS heb om dit pakje te gaan afhalen, geen briefje, geen barcode.Met vriendelijke groeten,