Beste,Naar aanleiding van de reeds eerder gemailde en getelefoneerde vragen mbt afwerking, herstelling en plaatsing van de ramen en voordeur wachten wij nog altijd op terugkoppeling door BELISOL.Plaatsing OKTOBER 2020!!!!Ramen werden geplaatst in oktober en zijn nog altijd niet afgewerkt. Kitwerk nog altijd niet uitgevoerd.Het draai-kipraam stond krom en daardoor kreeg je het niet vlot in het slot.Twee vliegenramen ontbraken tijdens plaatsing. Voordeur staat helemaal los waardoor je het glaspaneel van voor naar achter kunt bewegen.Boven schuifraam zijn er ook nog eens scheuren ontstaan in de strik (muur) boven het raam door slechte plaatsing en vooral uitbraak.Doordat er nog altijd niet gekit werd, zitten we we met een constante luchtstroom door het huis wat het binnenklimaat aanzienlijk beïnvloedt met gevolgen voor de gezondheid van ons en vooral onze zeer jonge kinderen (0 en 3 jaar).En tenslotte kunnen we door heel deze affaire ook nog eens wachten op de premies die we zouden ontvangen.31 MAART 2020Ondertussen hadden we al talloze keren telefonisch contact genomen en gevraagd hoe dit alles opgelost wordt. Tenslotte overgegaan naar schriftelijke verzoeken omdat het duidelijk werd dat er weinig animo heerst bij BELISOL GEEL om klanten te ondersteunen. De eerste onbeantwoorde e-mail met vragen over afwerking en herstelling werd gestuurd op 26/10/2020. Er volgden nog talloze mails en telefoongesprekken maar ze konden niet zeggen wanneer er iemand zou langskomen om de herstelling uit te voeren.Uiteindelijk werden we op 31 maart gecontacteerd dat er 7 dagen later een technieker kon komen.7 APRIL 2021Na de eerste fase van lang wachten werd er uiteindelijk een technieker gestuurd op 7/4 die deze vaststellingen kan bevestigen door de genomen foto's.De technieker had 1 vliegenraam mee, waardoor er nog altijd een ontbreekt.Kitwerk kon niet uitgevoerd worden vanwege slecht weer. Het paneel van de voordeur werd wat vaster gezet door grotere kozijnschroeven. Hierna stelden we vast dat er een pin in de voordeur verkeerd zit, waardoor de deur het glaspaneel open duwde en bijgevolg de deur krom getrokken is. Het draai-kip raam werd met de stelschroeven wat bijgeregeld en hiermee wilde de technieker aantonen dat het 'gemaakt' was. Totdat ik een waterpas tegen het raampaneel hield om duidelijk te maken dat het enkel boven- en onderaan raakte en in het midden 'banaan' stond.Na dit bezoekje hebben we even gewacht tot we terugkoppeling zouden krijgen, maar uiteraard tevergeefs.Daarop anticiperend de feiten gemaild op 09/07. Tenslotte drie weken later telefonisch contact genomen om de stand van zaken te horen. Uiteindelijk werden we weer doorverwezen van de ene naar de andere medewerker van BELISOL om tenslotte te horen dat ze niet weten wat er staat te gebeuren.Rampzalige klantenservice!!! Met straatlengten voorsprong de slechtste service (en plaatsing) van heel de bouw.We kozen voor BELISOL omdat we dachten dat dit een grote speler op de markt was die hierdoor een degelijke kwaliteit en service voor de dag zou leggen. Maar ik denk dat het duidelijk is dat het omgekeerde zich laat uitschijnen. We hebben een groot netwerk met mensen die ondertussen zelf aan de slag zijn om hun 'droom'huisje te zetten en we raden iedereen af om met BELISOL samen te werken. Wij willen graag zo snel mogelijk op de hoogte gebracht worden wanneer en wat er precies zal gebeuren om de gebreken op te lossen.Bedankt