Terug

Belisol Misleidende reclame via website en radio

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Belisol

05/07/2020

Beste,Ik ben Tommy. Wij hebben een jaar geleden een offerte aangevraagd bij Belisol ook dan met de actie glas aan 1 euro.De eerste maal als we daar binnen kwamen goed ontvangst van de medewerker. Alles verliep goed. Er was een deadline voor in die actie te stappen. Dus hadden we alle plannen mee en kon er gerust uitleg gevraagd worden. Er werd meerdere malen van ons uit ook gesproken voor die 1 Euro actie dat dit een mooie actie was. Dit was op 24/09/2018 dat we ons online een offerte aanvraag ingediend hebben. Toen wij de offerte voorgeschoteld kregen kwam de reactie we zijn duurder dan de andere. Dit vanwege wij ook andere offerten op tafel gelegd had. Als het glas aan 1 euro is dan kon dit niet. We zijn op dat moment beginnen kijken en dan werd er mij gezegd dat de promotie enkel gekozen wordt voor 1 bepaald soort glas. Welke stappen zijn ondertussen genomen geweest. Ze gingen onder de offerte die het goedkoopste was. Maar die offerte was dan niet goed want ze hadden verkeerd berekend Zaakvoerster beloofde altijd om contact op te nemen dit was nooit in orde. Klacht ingediend binnen het bedrijf daar was terug de zelfde reactie de winkels krijgen de promotie en zij beslissen. 3 maal een offerte opgemaakt die waren telkens niet in orde zelf Architect er op een bepaald moment bijgehaald. Voor samen de communicatie te bekijken. De laatste keer was er een offerte dat we samen met Zaakvoerster + Architect besproken hebben. Er werd dan ook duidelijk gezegd dat er nog 1 offerte mocht opgemaakt worden en dat dit in orde moest zijn. Deze was terug niet in orde. Ok het was deels in ons voordeel maar toch. Ook voorschotten waren niet in orde maar wij konden aantonen op de offerte dat er opstond 0 euro voorschot. Volgens de zaakvoerster was dit niet juist toen ik vroeg of zij haar contract nog eens kon doorsturen had ze dit gelezen en was dit ook aangeduid.Terug hadden we weer gelijk. Het installeren is ook niet in orde gedaan alle gebreken zijn ook op mail verstuurd naar hen wetende dat we in de toekomst nog kunnen problemen hebben. Dit vanwege de ruiten niet sterk genoeg ondersteund zijn dit werd door onze vloerlegger als ook door onze architect bekeken. Weken maanden zijn gepasseerd met verschillende keren ook telefonisch contact te hebben met Belisol zowel met het hoofdkantoor als met Belisol kantoor waar we alles aankochten. Op dit moment 05/07/2020 is nog altijd niets afgewerkt we zijn nog altijd bezig met de laatste punten aan het vragen een stop op de vliegraam wetende dat het bedrag van de laatste offerte binnen de 24 uur op hun bankrekening stond. Hierbij wil ik dan ook waarschuwen dat dit misleidende reclame is. Alle mail verkeer kan ik zo geven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform