Terug

Belazerd !!!?

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

15/01/2023

Ik kreeg bovenvermelde waardebon voor oa gratis glazen bij aankoop montuur. Ik koop vrijdag een montuur van 49 euro. Ik neem de waardebon mee, maar verkoper zegt u doet meer profijt met onze actie -50%. Echter, dat geloof ik niet meer. Ik kocht dus wel de bril aan 50 % maar als ik zie hoeveel de glazen kosten dan heb ik daar niet het grootste profijt gekregen. Tevens had ik een gelijkaardige waardebon voor mijn zoon. Idem dito verhaal. Ik betaalde uiteindelijk 399 euro voor de 2 brillen. Enkelvoudige glazen, ontspiegeld, superkraswerend en bij mijn zoon met bluefilter. Online vond ik een oudere gelijkaardige actie van hans anders, gratis glazen dus ook kraswerend met bluefilter, en wordt er zelfs bij gezet HA geeft het duurste van de bril gratis. Mijn waardebonnen waren geldig tot en met 15 januari 2023. Dus ja, ik voel mij opgelicht en dit zullen de laatste brillen geweest zijn die ik bij HA heb gekocht !

Berichten (4)

HANS ANDERS BELGIE

Naar: M. R.

17/01/2023

Beste mevrouw Rossenu,Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede.Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over de voorwaarden van de desbetreffende actie.Tijdens de gratis glazen actie ontvangt u enkelvoudige Hans Anders glazen inclusief kraswerende laag en ontspiegeling maar géén verdunning. Voor verdunning zou u moeten bijbetalen, dit kunt u ook in de voorwaarden terugvinden.Aangezien u twee keer verdunning nodig heeft zou u moeten bijbetalen voor de glazen. Mijn collega heeft daarom aangegeven dat u beter gebruik kan maken van de 50% korting actie. U ontvangt dan 50% korting op het montuur én de glazen. U bent met de 50% actie voordeliger uit dan met de gratis glazen actie.Ik bied mijn excuses aan voor de verwarring.Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,AshleyHans Anders Contact Center Medewerker078-487700 (Lokaal tarief)--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D1r1obDP._500695nA7r0:ref

M. R.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

19/01/2023

Wel neen ik ben niet tevreden met dit antwoord. Enig zoekwerk gedaan. Jullie raden zelf om pas 2de glasverdunning toe te passen vanaf -4. Dat heb ik dus zelfs niet, max is -3,75. Waarom dan bij mij tot 2x. Inderdaad om de prijs op te voeren. Montuur met gratis glazen was dus voor mij veel goedkoper geweest. Bij mijn zoon dus al helemaal niet nodig. Tevens vond ik ergens een reactie van een andere ontevreden klant die meedeelt dat de verkopers worden gepushed om de duurste glazen aan te praten. Dus bij deze neen, ik neem geen genoegen met jullie uitleg. Zelfs met 1 verdunning, ook al is dat dus niet nodig, en een montuur van 49 euro, was ik met gratis glazen veel goedkoper geweest, en eis ik dus een rechtzetting. En hou aub op met dergelijke misleidende acties te voeren. Dus graag een antwoord aub !

HANS ANDERS BELGIE

Naar: M. R.

20/01/2023

Beste mevrouw Rossenu,Bedankt voor uw bericht.Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent met mijn antwoord. Echter wordt de verdunning niet alleen bepaald aan de hand van uw sterkte maar ook het uitgekozen montuur. Mocht er een montuur uitgekozen waarbij uw glazen makkelijk kunnen uitsteken, wordt er gekozen voor een extra verdunning. U wilt uiteraard ook niet dat uw glazen uit het montuur steken doordat uw glazen niet voldoende verdund zijn. Het klopt niet dat wij de duurste glazen aanbieden maar we bekijken per klant echt wat de klant nodig heeft. De glazen van uw zoon zijn één keer verdund, dit was in combinatie met zijn sterkte en cilinder dus ook daadwerkelijk nodig. Het is helaas niet mogelijk om uw order te wijzigen. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,AshleyHans Anders Contact Center Medewerker078-487700 (Lokaal tarief)--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D1r1obDP._500695nAtNs:ref

M. R.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

20/01/2023

Dus wat jullie zelf in de media zetten is maar half juist en dus ook weer misleidend ! Zie bijlage. Ik ben dus niet akkoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform