Terug

belaging - misbruik van electronische communicatie om schade of overlast te bezorgen a

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. W.

Naar: Telenet

21/09/2025

Ik vraag dat de overvloed aan mails van : + Dr Dowson + Ana Jonson + Brian Moore ophouden om mijn account te vullen. Van maandag 15 sept tot zaterdag 20 september hebben zij mij in totaal bijna 30 mails laten geworden ! Dat is reeds maanden zo ! Ik betaal telenet om gebruik te maken van een kwalitatief communicatie kanaal en NIET om mij voortdurend te laten belagen met e-mails uit duistere hoeken en kanten. Daarom is Telenet verantwoordelijk voor de belaging en dat het misbruik toelaat van electronische communicatiemiddelen om mij schade en/of overlast te bezorgen. De desbetreffende e-mails bevinden zich nog op mijn computer. Daarom eis ik dat Telenet het nodige doet om dit te laten stoppen. En gezien het risico op geldelijk nadeel - elke week 100 euro compensatie

Berichten (3)

Telenet

Naar: S. W.

22/09/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-41330381 Beste Mevrouw Willemse, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

Telenet

Naar: S. W.

26/09/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-41330381 Beste mevrouw Willemse, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

S. W.

Naar: Telenet

15/10/2025

ik heb een antwoord per mail ontvangen op 26 september van jullie - totaal onvoldoende voor mij - ik blijf zulke mails ontvangen - wel meestal rechtstreeks in mijn junk. Van 26 september tot en met heden 15 okt heb ik 111 phishingmails ontvangen - gaande van 4 tot 11 zulke mails per dag. Ik herinner eveneens - in het verleden - dat ik 10 tot 20 junkmails ontving per dag waarbij ik bij jullie klacht heb ingediend. Na enkele maanden verdwenen deze mails tot sporadisch. Sinds enkele maanden is dit aantal junkmails terug aan het stijgen !!!! Ik blijf mails ontvangen van dezelfde afzender bv niettegenstaande ik eerder deze tot voor 26 sept allemaal regelmatig overmaakte aan "verdacht" ; deze mails beantwoorden via "unsubscribe" riskeer ik niet. Goed ik heb vanaf 26 sept bijna geen mails meer doorgestuurd naar "verdacht" zodat je al deze mails kan bekijken in mijn junkbox en verder mocht ik ook geen mails meer doorsturen naar "abuse". Conclusie: ik ontvang VEEL te VEEL phishingmails en dezelfde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform