Beste,Op 25 maart 2024 heb ik een online bestelling geplaatst bij Mediamarkt. Het betreft een Beko gasfornuis type FSG 62010DW. Het toestel werd 2 dagen nadien keurig geleverd in gesloten verpakking. Bij het uitpakken stelde ik het volgende vast :- de linkse knop voor het bedienen van de oven zit los.- de beschermplaat voor plaatsing tussen de oven en de bedieningsknoppen ontbreekt.Dezelfde dag nog heb ik dit gemeld, er werd me gevraagd om als bewijs foto’s en een filmpje door te sturen. Een dag later moest ik het serienummer doorsturen en in de e-mail die daarop volgde was te lezen dat ze het ontbrekend/loszittend onderdeel niet kunnen leveren/herstellen. Ik kon dan kiezen voor een geschenkkaart van 40 euro of omruil/terugbetaling van het toestel. Een omruiling zou op zijn minst 15 werkdagen duren, wat mij veel te lang leek en praktisch niet haalbaar, zo zouden we meer dan 3 weken geen eten kunnen bereiden. Mijn voorstel was om ofwel :- De onderdelen te bestellen bij de fabrikant en naar mij te laten opsturen.- Het toestel ter plaatse te laten herstellen door de fabrikant. (Mediamarkt heeft geen eigen hersteldienst)- De omruiling op hetzelde moment te laten gebeuren als de ophaling.Blijkbaar was geen enkel van bovenstaande opties mogelijk, wat mij totaal ongeloofwaardig lijkt. Bijna een maand later, na tal van e-mails, tijdverspilling en een hoop frustraties is er n´og steeds geen oplossing. Graag spoedig een antwoord aub.