Terug

Behouden van vorig telefoonnummer niet gelukt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Orange

10/12/2019

OrangeOverzicht van mijn lijdensweg, tot nu toe, om uw nieuwe klant te kunnen worden.Niemand gelooft dit.------------------------Ik heb online een prepaid Tempo easy kaart aangevraagd, zónder abonnement, ç tbv € 15.00Bedoeling mijn vorig telefoonnummer te behouden bij Scarlet.Op di 26 nov. 2019 14:01 schreef Orange [no-reply@orange.be]:De aanvraag om je gsm-nummer te behouden is ontvangen.OrangeJe nummer behoudenDank je Annie, je aanvraag wordt verwerkt We hebben de aanvraag om je gsm-nummer over te dragen goed ontvangen.Volgende stappen:1. De overdracht van je gsm-nummer is momenteel bezig (maximum duur: 48u). In afwachting kan je de simkaart van je huidige operator blijven gebruiken.2. Je ontvangt een sms wanneer je nummer overgedragen is. Je kan dan je toestel uitschakelen en je nieuwe Orange-simkaart plaatsen.3. Wacht ongeveer 30 minuten tot het Orange-netwerk jou herkent en schakel je toestel weer aan.Persoonlijke gegevens:Titel: MevrVoornaam: AnnieNaam: BogaertsE-mailadres: bogaertsannie@gmail.comHuidige operator:Huidige operator: AndereHuidig gsm-nummer: 0487 68 69 41Type kaart: HerlaadkaartHuidige simkaartnummer: 8932030000061585345Orange-simkaart:Orange gsm-nummer: 0499 37 75 45Orange-simkaartnummer: 6814011349550Aanbod:Interessante aanbiedingen en het laatste Orange-nieuws ontvangen: JaDe klant verklaart de algemene voorwaarden van de online shop en van de tarieven van de Orange Services gelezen en aanvaard te hebben.Bewaar deze e-mail zorgvuldig. Dit is je contract van zodra je aanvraag aanvaard is door Orange.Nog vragen?Aarzel niet om te surfen naar www.orange.be/nl/hulp of bel naar onze klantendienst op 5000 (gratis met je Orange-nummer) of naar 02 745 95 00 (met een ander toestel). Je kan ons elke dag bereiken van 8u tot 20u.We danken je voor je vertrouwen en wensen je veel plezier met Orange29 november 16:53SMSBeste klant, uw Tempo kaart is nu actief. Welkom bij Orange.Onmiddellijk hierop Orange-simkaart geplaatst29 november 16:58Welkom bij Tempo Easy. Je herlaadkaart bevat 15 € belwaarde (1 jaar geldig). Je geniet van een voordelig tarief van 0,10 € voor elke minuut, SMS of MB. Bij je eerstvolgende herlading voor 15 € krijg er nog eens 15 € gratis bij (31 dagen geldig) om te bellen, sms'en en surfen. Profiteer ervan!30 november  rond 11:00Telefoon naar zoon...déze meldt me dat mijn telefoonnummer tóch gewijzigd is30 November 14:45 :Telefoon naar 5000 om te melden dat mijn vorig telefoonnummer niet behouden werd.Gezien de lange wachttijd mocht ik mijn boodschap inspreken. Men zou me terugbellen...niet gebeurd.2 december 10:4324:44 aan de telefoon gekluisterd om herstelling te vragen.Hiervoor 2 keer doorverbonden.Contact was heel onduidelijk en moeilijk ...zowel het taalgebruik als storend achtergrondgeluid.Men beloofde me uiteindelijk dat mijn vorig telefoonnummer behouden zou blijven en dat dit spoedig in orde zou komen.6 december :  nog steeds niet in orde.6 december . Telefoon met uw collega Najib .Déze adviseerde me om naar een Orange-shop te gaan.7 december rond 14:00Bezoek aan uw Orange-shop te Vilvoorde.Uw collega Nelly,  heeft na onderzoek vastgesteld dat mijn vorige prepaid kaart bij Scarlet nog steeds actief is.Ze adviseerde me te bellen naar uw nr 5123.9 december 10:09Telefoon naar 5123Blijkt nr om saldo prepaid op te vragen of te herladen.9 december 10:12Telefoon naar uw nr 5000.Na wachttijd, boodschap moeten inspreken. Men zou míj ten laatste de volgende dag terugbellen.10 december 17:14Ik ben nog steeds wachtende.Hoelang gaat mijn lijdensweg nog duren vooraleer U dit oplost.Ik stuur nu, terzelfdertijd, deze klacht óók door naar Test-Aankoop én naar de Ombudsdienst van Telecom.Want eerlijk...DIT KAN ECHT NIET.IK EIS HIERBIJ NAAST HERSTELLING,  EEN SERIEUZE VERGOEDING VOOR HÉT NIET BEREIKBAAR ZIJN EN NIET TE KUNNEN TELEFONEREN.Een héél ontevreden klant(???)Annie--------------------------10 december 18:38 We bellen je binnen 3 werkdagen met een antwoord op je vraag. We danken je voor je trouw en blijven tot je beschikking voor meer informatie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform