Terug

Behandeling klantenservice

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. I.

Naar: Proximus

02/10/2023

Heykes, ik zit met een vraagje. Ik word aan het lijntje gehouden (mijn gevoel ) . Er was een actie bij Proximus dat je een iPhone 15 met abonnement voor 49 euro kon bestellen dit moest voor 22 sept ,ik doe dit op 20 sept , nu ik kon niet betalen omdat de site blokkkeerde, ik had het verschillende malen geprobeerd en lukte niet, omdat ik bang was da ik nu teveel gsm’s besteld had ben ik naar essec in paal gereden. Daar heeft een meisje mijn gegevens genoteerd en gezegd dat ik vrijdag de 22sept moest komen en betalen, nu kreeg ik die vrijdag een mailDa ik mijn winkelmandje moest bevestigen, ik heb dan naar de winkel gebeld en ze vertelde me dat het het winkekmandje v Proximus was , en dat ik nu 99 euro moet betalen omdat het een online actie was, ik heb dab uitgelegd dat de site blokeerde , en dat wisten ze. Nu zei hij bel maar met Proximus. Dat heb ik gedaan , deze mevrouw was heel onbeleefd en vertelde me dat ik te laat ben voor de actie , en dat ik de gsm niet aan die prijs krijg, en ook dat ze weten dat er problemen met de site zijn, ondanks dat ik zeg dat ik mijn winkelmandje niet kon betalen, nu zei ze en als de winkel zo een dingen zegt moet je het maar daar regelen , wij kunnen niets doen . Dan heb ik weer contact opgenomen met de winkel en die gingen met Proximus contact opnemen , ze zouden me maandag25 sept iets laten weten , niets gehoord en dan ben ik uiteindelijk donderdag 28seot naar essec gereden , daar vertelde eerst ze me da zij me niet kunnen helpen dat probleem bij Proximus is en uiteindelijk ging hij me die dag iets laten weten , nu heb ik nog steeds niets gehoord en heb het gevoel dat ze me aan het lijntje houden . Ik heb alles zo correct mogelijk gedaan en word gewoon niet geholpen, ben ook al klant v 1998 bij Proximus en vind dit super jammer, kan u me helpen of me zeggen waar ik met deze klacht terecht kan ,Mvg Deborah

Berichten (2)

Proximus

Naar: D. I.

05/10/2023

Beste,Hierbij bevestig ik, dat u ook een dossier heeft geopend via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-02-08.39.26.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001930885]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001930885]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

D. I.

Naar: Proximus

22/10/2023

Heykes ik heb nog steeds niets gehoord ivm mijn klacht mvg Deborah


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform