Heykes, ik zit met een vraagje. Ik word aan het lijntje gehouden (mijn gevoel ) . Er was een actie bij Proximus dat je een iPhone 15 met abonnement voor 49 euro kon bestellen dit moest voor 22 sept ,ik doe dit op 20 sept , nu ik kon niet betalen omdat de site blokkkeerde, ik had het verschillende malen geprobeerd en lukte niet, omdat ik bang was da ik nu teveel gsm’s besteld had ben ik naar essec in paal gereden. Daar heeft een meisje mijn gegevens genoteerd en gezegd dat ik vrijdag de 22sept moest komen en betalen, nu kreeg ik die vrijdag een mailDa ik mijn winkelmandje moest bevestigen, ik heb dan naar de winkel gebeld en ze vertelde me dat het het winkekmandje v Proximus was , en dat ik nu 99 euro moet betalen omdat het een online actie was, ik heb dab uitgelegd dat de site blokeerde , en dat wisten ze. Nu zei hij bel maar met Proximus. Dat heb ik gedaan , deze mevrouw was heel onbeleefd en vertelde me dat ik te laat ben voor de actie , en dat ik de gsm niet aan die prijs krijg, en ook dat ze weten dat er problemen met de site zijn, ondanks dat ik zeg dat ik mijn winkelmandje niet kon betalen, nu zei ze en als de winkel zo een dingen zegt moet je het maar daar regelen , wij kunnen niets doen . Dan heb ik weer contact opgenomen met de winkel en die gingen met Proximus contact opnemen , ze zouden me maandag25 sept iets laten weten , niets gehoord en dan ben ik uiteindelijk donderdag 28seot naar essec gereden , daar vertelde eerst ze me da zij me niet kunnen helpen dat probleem bij Proximus is en uiteindelijk ging hij me die dag iets laten weten , nu heb ik nog steeds niets gehoord en heb het gevoel dat ze me aan het lijntje houden . Ik heb alles zo correct mogelijk gedaan en word gewoon niet geholpen, ben ook al klant v 1998 bij Proximus en vind dit super jammer, kan u me helpen of me zeggen waar ik met deze klacht terecht kan ,Mvg Deborah