Terug

Behandeling klacht verloopt zeer traag en niet in het Nederlands

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. A.

Naar: Brussels Airlines

13/05/2024

Beste, ik had een verzoek ingediend om voor mijn Miles&More kaart een nieuwe pincode + wachtwoord te activeren.Bovendien vroeg ik om een aantal vluchten vooralsnog op mijn kaart te boeken.Ik kreeg uiteindelijk het antwoord dat de vraag niet in het Nederlands kan behandeld worden.Dit vind ik zeer vreemd, aangezien Miles & More een getrouwheidskaart is waaraan Brussels Airlines deelneemt. Ik heb dan toch de vraag in het Engels geformuleerd (1HT-6EG-VN2), maar zou toch willen vragen om in het Nederlands te antwoorden. Ook graag zo snel mogelijk antwoord, omdat we in de komende weken en maanden plannen om met Brussels Airlines te vliegen.Met dank,Luc AertsVuurkruisenlaan 52900 Schoten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform