Terug

Behandeling en terugbetaling van mijn schadegeval

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Corona Direct Verzekeringen

04/08/2022

Beste,Op 13 juni werd ik van de baan gereden door een ongeduldige chauffeur, in een lichte vrachtwagen.De bestuurder duwde mijn auto opzij met uiteraard schade aan de voorzijde van mijn auto. De bestuurder reed in volle snelheid door, zonder te stoppen.Gelukkig kon ik zijn nummerplaat onthouden en ging ik naar de politie. Er werd een pv opgemaakt voor vluchtmisdrijf en dit werd doorgestuurd naar het parket.Ik heb alles doorgestuurd naar mijn verzekering. Na een week stilte, nam ik telefonisch contact op met de verzekering en ze waren er mee bezig. Ondertussen kwam er een expert een expertise uitvoeren en de schade werd vastgesteld op 1100€.Zij gingen het verslag doorsturen naar de verzekering. Ik kreeg een mail ban jullie waarin stond, we nemen contact op met de tegenpartij. Weer weken stilte. Ik nam weer contact op via mail en kreeg respons. De heer aan de telefoon, vertelde mij dat ze niets kunnen betalen omdat de tegenpartij ontkend dat hij daar geweest was en er geen ongeval was. En dat het afhangt van het parket. Er ja´gen verkeerscamera's op deze weg ,de beelden kunnen jullie opvragen bij de politie, er is een expertise verslag zowel van mijn auto als van de tegenpartij. Waarin duidelijk de schade aan de andere auto vermeld staat. Vraag dit verslag op. Ik moet toch jullie werk niet doen.Ik heb een halve omnium, ben al jaren klant zonder ongeval in fout. En ik wordt zomaar afgescheept.Ik betaal verzekering om mij te helpen in zo'n situatie. Het is jullie taak om op te komen voor mij. En een sterk dossier samen te stellen.Ondertussen zijn we 2 maanden verder en moet ik rondrijden met een kapotte wagen. Terwijl ik de gedupeerde ben van een vluchtmisdrijf. Dus ik zou graag mijn schadevergoeding ontvangen, zodat ik mijn auto kan herstellen. Alvast bedankt

Berichten (1)

Corona Direct Verzekeringen

Naar: K. B.

04/08/2022

Beste Mevrouw,Beste Mijnheer,Bedankt voor je e-mail. Je mail is in goede handen en we gaan er onmiddellijk mee aan de slag. We streven ernaar om je vraag binnen de 5 dagen te behandelen. Maak je echter geen zorgen als dat even langer duurt.Voor een snel antwoord op een aantal vragen, kan je ook steeds de "veelgestelde vragen" (FAQ's) van onze producten consulteren op www.coronadirect.be.We wensen je verder nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, ** Dit is een automatische e-mail. Je kan hier niet op antwoorden. **


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform