Terug

Beginstanden kloppen niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: FLUVIUS

30/05/2024

BesteIk heb de sleutels van mijn appartement teruggekregen op 8 januari 2023. Ik heb foto van de meterstand toen. Toen ik de slotfactuur kreeg van Engie, klopten de beginmeterstanden niet met die op de foto. Ik heb klacht ingediend voor regularisatie van de meterstanden. Mijn app heeft leeggestaan van 8 januari 2023 tot 31 oktober 2023.Ze sturen mij een slotfactuur van meer dan 2000 eur op. Ze willen de beginmeterstanden niet veranderen omdat volgens hun de meter kapot was. Maar de vorige mensen hebben gewoon verkeerde gegevens ingediend bij uittrede. Dat is mijn schuld niet, en ik moet toch niet opdraaien voor die kosten.Ik heb ze al meerdere malen mijn foto's doorgestuurd. Mvg Valerie

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: V. V.

11/06/2024

Beste mevrouw VerbruggheIk kan u hierbij meedelen dat de beginmeterstanden van 09/01/2023 werden aangepast naar de waarden op de foto die u bezorgd heeft.U werd hier ook al op de hoogte van gebracht n.a.v. klacht met referentie 1000291957.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer FluviusVan: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 30 mei 2024 13:41Aan: Fluvius - Klachtencommissie Functional Mailbox fluvius-Klachtencommissie@fluvius.beOnderwerp: Klacht - Beginstanden kloppen niet - (CPTBE02021833-62) EAN 541448820068617026 s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform