Terug

BEEINDIGING ABONNEMENT

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. C.

Naar: Scarlet

28/02/2024

Abonnement werd aangetekend opgezegd op 25/11/2023 maar ik krijg nog steeds facturen.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: N. C.

29/02/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01977723-87 met als Scarlet referentie 16702153 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven kunnen we u meedelen dat het abonnement werd stopgezet op 02/01/2024.We hebben op 25/11/2023 geen opzegaanvraag ontvangen om het abonnement stop te zetten.Indien u een bewijs heeft van de opzegging, gelieve dit ons zo snel mogelijk door te sturen.Met vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform