Terug

Beeindigen van onderhoudscontract wordt genegeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: VAILLANT

02/05/2022

Beste,Reeds sedert oktober 2021 heb ik diverse communicaties naar Vaillant gestuurd, per mail en via brief. Dit met de bedoeling om het onderhoudscontract dat nu in maart afliep, niet te verlengen. Toch blijf ik van Vaillant facturen en aanmaningen ontvangen, en worden mijn berichten mbt opzegging straal genegeerd. Hoe kan ik als klant duidelijk maken aan uw firma dat ik het contract niet wil verlengen wegens niet tevreden over de service ?

Berichten (1)

VAILLANT

Naar: N. V.

02/05/2022

O.Ref/CM-V08082860Beste mevrouw Van De Walle,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.Wij hebben alvast het contract geannuleerd op uw vraag en een kredietnota opgemaakt.Onze excuses voor het ongemak die U heeft ondervonden.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mevrouw, met de meeste hoogachting.LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform