Terug

beeindigen contract!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: FLUVIUS

06/01/2023

Beste,Dit is de laatste maal dat ik het vraag, maar jullie hebben ons om welke tredeen dan ook ons begin 09/22 ons op pré paid gezet, ik eis al maanden een maandelijkse meterstand en de uitgevoerde betalingen, ik ben het beu om dit blijven te vragen, dat jullie wettelijk verplicht zijn om daarvoor te zorgen, is een vaststaand feit. Eind november '22 een eindafrekening bezorgden voor een bedrag van € 984,47 waar geen rekening gehouden werd met de betaling van 08/22, op dezelfde dag in een aparrte omslag ontvingen wij een €voor een bedrag van € -864,72, wat wil zeggen dat wij in feite nog tegoed hebben van Fluvius € 14,50. Aangezien het één het andere opheft zijn wij dus schulden vrij bij Fluvius. Dat er ook bij de ombudsdienst een klacht tegen Fluvius lopende is, maar ik geen zin heb om nog maanden bij jullie aan het lijntje gehouden te worden, hebben wij beslist om ook via Test Aankoop een klacht op te starten. Ik wacht nu jullie antwoord af tot woensdag 11 januari 23, als ik dan geen bericht heb ontvngen via dit bericht, zal ik de juridische dienst van Test Aankoop de opdracht in handen geven.Mvg,Grysouille Eddy

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: E. G.

30/01/2023

Dag meneer Grysouille,Ik heb uw klacht goed ontvangen. Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.U spreekt over een eindafrekening van 984,47Euro (slotfactuur + tussentijdse factuur van augustus) en een tegoed van 864,72 euro.Dit tegoed van 864,72Euro is geen slotfactuur, maar de annulatie vanuw slotfactuur d.d. 03.09.2022.Nadien werd een nieuwe slotfactuur opgemaakt t.b.v. 850,52Euro. Het spijt me, maar uw berekening klopt dus nietwanneer u 864,72 Euroaftrekt van 984,47 Euro.Wat betreft de maandelijkse afrekening, wij bieden ditals Sociale Leverancier niet aan.Bij ons werkt u met het prepaid systeem en bijgevolgkan u een dagelijkse afrekening zien.Hierbij een overzicht van uw meterstanden:Dagteller:01/09/2022 00:00:002.981,25101/10/2022 00:00:003.229,38201/11/2022 00:00:003.436,93801/12/2022 00:00:003.658,801/01/2023 00:00:003.877,7130/01/2023 00:00:004.078,366Nachtteller: 01/09/2022 00:00:003.236,27801/10/2022 00:00:003.531,95201/11/2022 00:00:003.809,89701/12/2022 00:00:004.050,21901/01/2023 00:00:004.288,87830/01/2023 00:00:004.519,047Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groetenLobke BralDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melle81/7807Lobke.Bral@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform