Dag meneer Grysouille,Ik heb uw klacht goed ontvangen. Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.U spreekt over een eindafrekening van 984,47Euro (slotfactuur + tussentijdse factuur van augustus) en een tegoed van 864,72 euro.Dit tegoed van 864,72Euro is geen slotfactuur, maar de annulatie vanuw slotfactuur d.d. 03.09.2022.Nadien werd een nieuwe slotfactuur opgemaakt t.b.v. 850,52Euro. Het spijt me, maar uw berekening klopt dus nietwanneer u 864,72 Euroaftrekt van 984,47 Euro.Wat betreft de maandelijkse afrekening, wij bieden ditals Sociale Leverancier niet aan.Bij ons werkt u met het prepaid systeem en bijgevolgkan u een dagelijkse afrekening zien.Hierbij een overzicht van uw meterstanden:Dagteller:01/09/2022 00:00:002.981,25101/10/2022 00:00:003.229,38201/11/2022 00:00:003.436,93801/12/2022 00:00:003.658,801/01/2023 00:00:003.877,7130/01/2023 00:00:004.078,366Nachtteller: 01/09/2022 00:00:003.236,27801/10/2022 00:00:003.531,95201/11/2022 00:00:003.809,89701/12/2022 00:00:004.050,21901/01/2023 00:00:004.288,87830/01/2023 00:00:004.519,047Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groetenLobke BralDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melle81/7807Lobke.Bral@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer