Terug

Bedrogen Wonderbox Heerlijk Logeren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: WONDERBOX

26/11/2018

Wij hebben een Wonderbox “Heerlijk Logeren” gekregen. Zondag 11 november wilden wij ons weekend boeken in Van Der Valk in Brasschaat. Toen wij dit wilden activeren, kregen we op jullie website de mogelijkheid om de Wonderbox om te ruilen naar een arrangement van 1 overnachting (ipv 2) maar met ontbijt. Mits de toeslag van €20 konden we dit doen. Wij waren hiervoor geïnteresseerd en betaalden dit dan ook onmiddellijk. Wij kregen hiervan ook bevestiging.Ook stond er vermeld dat we wel nog met het hotel in kwestie, nl. Van Der Valk Dennenhof te Brasschaat, contact moesten opnemen om dit weekend te boeken en te bevestigen. Ons volledige weekend hebben we hier reeds naar geschikt. Met enthousiasme belde ik naar het hotel, maar tot mijn grote teleurstelling vertelden zij mij dat zij niet meer samenwerken voor zo’n arrangementen met Wonderbox. Bijgevolg dat ik zeer ontevreden en teleurgesteld ben in het concept van Wonderbox. Dit omwille van het gevoel dat ik me bedrogen voel. Ik kan begrijpen dat het boekje, dat bij de bon zat, niet up to date was, maar dat op het internet, jullie website niet zo is, dit kan ik moeilijk begrijpen. Bovendien dat er dan nog rechtstreeks de mogelijkheid bij jullie website is om de cadeaubon om te boeken, waardoor ik ook nog 20€ kwijt ben. M.a.w. mijn volledig weekend valt volledig in het water.Ik heb reeds een klachtenmail (14/11/2018) gestuurd, die tot op vandaag (26/11/2018) onbeantwoord is gebleven.Vorige week gebeld naar Wonderbox om mijn ongenoegen te uiten en om te vragen naar een oplossing. 3 dagen later kreeg ik antwoord dat ze inderdaad niet meer samenwerken met Van Der Valk voor dergelijke arrangementen. En dat ik mijn Wonderbox moest omboeken opnieuw. Ik ben absoluut niet geholpen en sta ik geen stap verder. Vandaag opnieuw gebeld en geen resultaat. Ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform