Beste,Ik werd klant op 31 januari (ONE) met actie om televisie aan 150 EUR te kunnen kopen (winterpromo).Ik heb die dag gebeld om na te gaan of dit zeker in orde was en ik nog van de winterpromo gebruik kon maken. Ik heb toen mondeling een bevestiging gekregen.Op 31 januari heb ik eveneens een email (zie bijlage) gekregen waarin bevestigd werd dat ik van de actie kon gebruik maken.Heel veel problemen gehad met installateur die niet op afgesproken tijdstip langskwam.Uiteindelijk toch internet geïnstalleerd gekregen vorige week. Nu krijg ik geen email met mogelijkheid om van de winterpromo gebruik te maken.In de tussentijd meermaals contact gehad met jullie klantendienst die mij - zo blijkt vandaag - niet kan verder helpen omdat de actie zogezegd uit het systeem gehaald is.Vandaag heb ik daarom mijn contract laten stopzetten. Ik wens ook niet te betalen voor de ene week dat ik internet had (Ik heb dit niet eens gebruikt.) aangezien jullie contractbreuk plegen door mij niet van de winterpromo gebruik te laten maken, ondanks expliciete bevestiging mondeling én per mail.Ik wil één van de volgende oplossingen:1. 0 EUR kosten aangerekend krijgen na stopzetting van mijn contract - ook niet voor de ene week dat mijn internet actief was.2. Vooralsnog toegang krijgen tot de winterpromo + een korting op de eerste maand internet. mvg.