Geachte,Drie dagen geleden ontving ik een factuur van Telenet voor 28,70 Euro gebruik Mobiel internet. Op zich niks ongewoon, ware het niet dat ik via mijn smartphone NOOIT op internet ga. Ik heb Telenet meteen gewezen op dit feit en gevraagd mij desnoods harde bewijzen te leveren dat er met dat mobiel nummer toch op internet zou geweest zijn. Voor de duidelijkheid en om bewijs te hebben, had ik dat per mail gevraagd. Wat gebeurt er nu ? Telenet belt altijd maar, dan eens op vaste lijn, dan eens op mobiel nummer. Gezien ik van een telelonisch gesprek nadien geen bewijzen heb die ik eventueel zou kunnen gebruiken (ik heb geen vertrouwen meer in Telenet) vraag ik opnieuw om per mail te antwoorden. Gevolg Telenet begint opnieuw te bellen. Het feit dat ze niet per mail willen antwoorden laat nu wel duidelijk vermoeden dat er iets niet pluis is, anders gaat men als bekende onderneming toch gewoon in op de vraag van de consument ? Ik heb vandaag Telenet opnieuw verzocht mij bewijs te leveren PER MAIL ! Ik verwacht er niet al te veel van, maar dit is geen manier van doen van Telenet. Ik aanzie het nog even maar ik denk dat ik best naar een andere, écht betrouwbare provider uitkijk want dit is al te gortig.Vriendelijke groeten, Hugo Hofmans 3191 Boortmeerbeek-Hever