Beste Fnac,Via deze weg wil ik jullie toch even laten weten dat ik alles behalve tevreden ben met de afhandeling van mijn bestelling met nummer B2A3QVRSRVUOG. Op 24 juli heb ik via de webshop van Fnac.be een brabantia vuilnisbak besteld voor een bedrag van 119,99€. Meteen na de betaling ontving ik netjes een bevestiging, en zou de bestelling een dag later, op 25 juli, al worden afgeleverd. Na enkele dagen wachten zonder levering of seintje, besloot ik telefonisch contact op te nemen met jullie in verband met een stand van zaken omtrent mijn bestelling. Hier kreeg ik een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn. Hij wist mij te vertellen dat er problemen waren met de beschikbaarheid van het product, en dat ik nog eventjes geduld moest hebben omdat er op dat moment geen concretere informatie beschikbaar was. Enkele dagen later heb ik, aangezien ik niets meer hoorde hiervan, opnieuw per mail contact met jullie gezocht. Ik kreeg toen op zaterdag 5 augustus van jullie uit een mailtje met de melding dat 'het artikel momenteel niet meer te verkrijgen is bij Fnac', en er geen leveringsdatum voor mij beschikbaar was. Er werd geen oplossing aangeboden (een ander artikel, geld terug, eens informeren bij de leverancier,...), gewoon deze informatie zonder meer. Ik heb dan opnieuw telefonisch contact opgenomen met jullie klantendienst en kreeg opnieuw dezelfde vriendelijke medewerker aan de lijn. Ik heb de situatie uitgelegd en deze heeft mijn bestelling dan geannuleerd. Diezelfde avond zie ik op jullie website dat het desbetreffende artikel op de webshop gewoon wordt aangeboden, maar terug aan de prijs van 200€. Wij hebben dit getest, het artikel kan gewoon besteld worden zonder enige vertraging of leverproblemen.Dus samengevat: mijn oorspronkelijke bestelling waarvoor ik netjes de gevraagde 119,99€ heb betaald kan niet geleverd worden omwille van problemen omtrent de beschikbaarheid. Maar als ik hetzelfde product bestel en hier 200€ voor betaal, is er geen probleem en wordt de bestelling gewoon verwerkt en afgeleverd. Dit is gewoon puur bedrog en écht niet oké. Graag van jullie een gepaste reactie en oplossing.