Terug

Bedrog en onbekwaamheid

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Telenet

27/11/2023

Beste, half oktober heb ik via Telenet een iPhone besteld. Levering datum stond op website 31 oktober. (Verjaardag 2 nov) Een week geleden heb ik de iPhone geannuleerd omdat het te lang duurde. Telenet 4x aan de lijn gehad om dit te regelen. Deze zaterdag werd de iPhone bij de buren geleverd. Ondertussen is er al een andere iPhone aangekocht. Telenet weigert te helpen en geeft de schuld aan mij omdat ik de levering had moeten weigeren (!ik was niet thuis!). Telenet die false advertising en leverdata niet kan naleven, Telenet systeem werkt niet. Daardoor kan ik zelf niet via het systeem kan opzeggen. Ik bel hiervoor en krijg reactie: oh, dat weten we. Onbekwame en ongeïnteresseerde mensen die je helpen. Dat is dan business. Als laatste sturen ze mij naar een telenet store (1 uur rijden). En hopelijk kunnen ze u verder meneer. (Letterlijk hun woorden) ik probeer hier al een dag naar toe te bellen als ze mij kunnen helpen, maar hier neemt niemand de telefoon op. Dit beloofd. Ik ben ten einde raad

Berichten (3)

Telenet

Naar: A. S.

30/11/2023

Beste heer Angelo,Wij bevestigen graag de ontvangst uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Vriendelijke groet,Samir MazzeneConfidential InternalConfidential Internal ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

A. S.

Naar: Telenet

01/12/2023

Beste Telenet, ondertussen ben ik naar een Telenet centrum 1 uur heen 1 uur terug gereden voor niets. Ook zij waren bieden weinig hulp en konden mij niet helpen. Daarna weer met Telenet gebeld en ondertussen is er een kans dat we in de juiste richting gaan. Maar ik weet niet als ik mijn geld ga zien… ondertussen zit ik al met meer dan 100 euro aan kosten door jullie fouten.

A. S.

Naar: Telenet

04/12/2023

Beste Telenet,Het toestel is al sinds vorige week donderdag onderweg, dit zou vandaag eindelijk geleverd worden.Telenet maakt constant fouten. Leveringsdatums die niet kloppen, mijn Telenet dat niet werkt, foutmeldingen op jullie website wanneer ik een toestel probeer te kopen, jullie klantenservice die regelrecht een lachertje is. NIEMAND weet iets over wat de procedures zijn. Onbekwame en uneducated mensen. Werk hier aan! De klachten regenen. Ik ben onnodig van kastje naar de muur gestuurd. Ik heb 3 uur voor niets gereden naar een Telenet centra omdat er een medewerker had meegedeeld, kijk maar eens als ze daar u verder helpt. Over 1 uur rijden (kortste centra) kunnen die mensen mij niet helpen. Dit kost mij zoveel geld! Ik ben jaren bij jullie klant en ik weet dat jullie niet bekend staan voor kwaliteit. Maar dit vind ik echts honds. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn geld. Dit zal wel weer zeer lang gaan duren jullie kennende. Ik krijg net een e-mail met een betalingsherinnering van 0.1 eurocent. Wat is dit weer? Alleen bij jullie kan dit. Los dit op en a.u.b. beter jullie. Angelo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform