Beste Telenet,Het toestel is al sinds vorige week donderdag onderweg, dit zou vandaag eindelijk geleverd worden.Telenet maakt constant fouten. Leveringsdatums die niet kloppen, mijn Telenet dat niet werkt, foutmeldingen op jullie website wanneer ik een toestel probeer te kopen, jullie klantenservice die regelrecht een lachertje is. NIEMAND weet iets over wat de procedures zijn. Onbekwame en uneducated mensen. Werk hier aan! De klachten regenen. Ik ben onnodig van kastje naar de muur gestuurd. Ik heb 3 uur voor niets gereden naar een Telenet centra omdat er een medewerker had meegedeeld, kijk maar eens als ze daar u verder helpt. Over 1 uur rijden (kortste centra) kunnen die mensen mij niet helpen. Dit kost mij zoveel geld! Ik ben jaren bij jullie klant en ik weet dat jullie niet bekend staan voor kwaliteit. Maar dit vind ik echts honds. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn geld. Dit zal wel weer zeer lang gaan duren jullie kennende. Ik krijg net een e-mail met een betalingsherinnering van 0.1 eurocent. Wat is dit weer? Alleen bij jullie kan dit. Los dit op en a.u.b. beter jullie. Angelo