Terug

Bedrijf weigert terugbetaling reparatie na verlengde garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Elektro Lommelen

19/05/2024

Ik heb via dit bedrijf destijds mijn keukentoestellen aangekocht met verlengde garantie (5 jaar). Eén van de keukentoestellen werkte niet naar behoren en dus nam ik contact op met het bedrijf. Ze zeide dat ik zelf een afspraak mocht maken bij de fabrikant. Ik heb duidelijk gevraagd dat er geen kosten zouden gerekend worden, dit zou niet het geval zijn omdat ik binnen mijn 5jr val Dit zo gedaan en dus kwam een technieker van de fabrikant langs. Echter moest ik toch €120 servicekosten betalen. De technieker zei dat we dit konden terug vragen aan Lommelen. Daarbij vertelde hij ook over de slechte ervaringen dat hij hoorde van het bedrijf. De technieker zei nog met een knipoog 'ik hoop dat u uw geld terug krijgt '.Na contact met Lommelen weigerde ze de terugbetaling van de kosten. Zogezegd omdat ik mijn toestellen niet heb geregistreerd. Echter is dit mij nooit gezegd geweest. Alsook is alle communicatie via mail verlopen want bellen lukt niet met hen. Nergens werd ik geïnformeerd van deze stap. Na meerdere contactpogingen blijft het nu stil langs de kant van het bedrijf.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform