Terug

bedrijf weigert nieuw artikel te bezorgen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: VakantieVeilingen

19/04/2023

Beste, ik heb een stofzuiger besteld via vakantieveilingen. Op 4 april heeft mijn man ze via mail gecontacteerd met de mededeling dat de stofzuiger niet werkt en het probleem uitgelegd. Zij vragen een filmpje waarin we laten zien wat het probleem is. Dat hebben we gedaan. Maar via mail was niet voldoende, ze moesten het via wetransfer hebben. We hebben het filmpje dan ook via wetransfer verstuurd. Toen hadden ze zogezegd geen stofzuiger meer op voorraad. Toch raar dat ze nog wel op de site worden aangeboden! Nu willen ze een filmpje van het opladen van de batterij. Ik heb in de eerste mail al gezegd dat we de batterij op de 2 manieren hebben opgeladen. Ik heb het gevoel dat het bedrijf ons serieus aan het lijntje houd. Zoals ik in mijn laatste mail al schreef, ik stuur niks meer door en wil mijn geld terug. Met vriendelijke groetenAngie

Berichten (1)

VakantieVeilingen

Naar: A. S.

19/04/2023

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 2448220. We doen ons best om jouw vraag binnen 3 werkdagen te beantwoorden.  Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform