Terug

Bedrijf weigert annulatie/terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Deliveroo

04/05/2019

BesteGisteren bestelde mijn partner voor ons een maaltijd via Deliveroo.Volgens de website zou de levertijd voor het gekozen restaurant ongeveer 40 minuten bedragen.Na het verstrijken van de vooropgestelde levertijd bleek de status van de bestelling nog steeds in voorbereiding te staan.We contacteerden het restaurant vanwaar de maaltijd zou vertrekken en zij meldden ons dat de maaltijd reeds geruime tijd klaar was, maar niet werd afgehaald door een rider van Deliveroo.Hierop verwees de uitbater van het restaurant ons door naar de klantendienst van Deliveroo.Wij contacteerden hen via live chat met de melding dat wij lang genoeg gewacht hadden op onze bestelling en deze wensten te annuleren.De medewerker van Deliveroo weigerde de annulatie en bleef volhouden dat dit niet mogelijk was omdat de bestelling reeds onderweg was.Ondertussen was het al na 23 uur en hadden wij anderhalf tot 2 uur daarvoor reeds onze bestelling ingediend.De medewerker van Deliveroo belde ons uiteindelijk nog op, maar kon enkel blijven verzekeren dat de maaltijd reeds onderweg was.Hij schakelde ons uiteindelijk door naar een collega, waar mijn partner aan de telefoon geen woord tussen kreeg, er zou een commerciële geste gedaan worden van 5 Euro, daarna werd het gesprek plots afgebroken door de medewerker van Diliveroo.Uiteindelijk kwam er een koerier opdagen met de maaltijd, dit bleek op eerste zicht zelfs een koerier van een andere firma te zijn.Het familielid waar we op dat moment op bezoek waren informeerde de koerier dat wij gevraagd hadden de bestelling te annuleren en deze werd daarop terug meegenomen door de koerier.Deze ochtend heb ik terug contact opgenomen met de klantendienst van Deliveroo om de volledige terugbetaling van de bestelling te eisen wegens niet tijdige levering.Volgens de medewerker was dit niet mogelijk en moest ik me tevreden stellen met 10 euro korting op mijn volgende bestelling.Ik heb gevraagd om doorgeschakeld te worden met een verantwoordelijke die wel terugbetaling kon authoriseren, dit werd geweigerd.Ik heb gevraagd voor identificatie van de persoon die ik aan de lijn had, dit werd ook geweigerd.Ik heb gevraagd voor bevestiging per mail dat Deliveroo de terugbetaling van de bestelling weigert, dit werd ook geweigerd en hierna werd het gesprek afgesloten.Ondertussen heb ik ook een klacht opgestuurd naar de consumentenombudsdienst.

Berichten (12)

Deliveroo

Naar: G. D.

04/05/2019

------Deliveroo------Beste Klachtenbox,Bedankt voor je e-mail. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.Mocht je nog meer vragen hebben, reageer dan op deze e-mail of neem telefonisch contact met ons op via 088-Deliver (088-3354837) onder vermelding van referentienummer (47599629) .----------------------------------------------Klachtenbox, 4 mei 16:31 BST (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[44DMD7-Y0GR]

Deliveroo

Naar: G. D.

04/05/2019

------Deliveroo----------------------------------------------------Ashley, 4 mei 16:51 BSTHi Glenn,Ik begrijp dat dit nogal een vervelende situatie is geweest, zowel gisteren als vandaag opnieuw. Helaas ben ik zelf niet op de hoogte van de situatie en wat er precies is gebeurd via mijn collega's en daarom zou ik graag even in je account willen kijken of ik wellicht wel iets voor je kan betekenen.Ik heb daarom het telefoonnummer en e-mailadres nodig van het bestelaccount van je partner. Zou je ons deze vanwege jouw privacy per e-mail toe kunnen sturen? Dat kan naar hello@deliveroo.be.We horen graag van je!Met vriendelijke groet,Ashley van Deliveroo----------------------------------------------Klachtenbox, 4 mei 16:31 BST (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[44DMD7-Y0GR]

G. D.

Naar: Deliveroo

04/05/2019

Beste, ik heb de gevraagde gegevens bezorgd via mail en wacht nog op reactie

Deliveroo

Naar: G. D.

04/05/2019

------Deliveroo------Beste Klachtenbox,Bedankt voor je e-mail. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.Mocht je nog meer vragen hebben, reageer dan op deze e-mail of neem telefonisch contact met ons op via 088-Deliver (088-3354837) onder vermelding van referentienummer (47620039) .----------------------------------------------Klachtenbox, 4 mei 20:40 BSTGLENN DE GUSSEM (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[KZMD3Z-R6Q6]

Deliveroo

Naar: G. D.

04/05/2019

------Deliveroo----------------------------------------------------Ashley, 4 mei 21:03 BSTHi Glenn,Bedankt voor je e-mail met alle gegevens, we hebben het in goede orde ontvangen!Ik zie dat jouw bestelling in Brussel liep en dat wordt door een andere afdeling behandeld. Ik heb daarom jouw klacht vertaald en doorgestuurd naar de Franse afdeling, aangezien zij zich ontfermen over het Franse deel van Belgie. Zij zullen zo snel mogelijk met jou contact hierover opnemen. Ik hoop dat alles snel opgelost wordt voor je!Met vriendelijke groet,Ashley van Deliveroo----------------------------------------------Klachtenbox, 4 mei 20:40 BSTGLENN DE GUSSEM (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[KZMD3Z-R6Q6]

G. D.

Naar: Deliveroo

06/05/2019

Geachte medewerkers van DeliverooTot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen van jullie afdeling verantwoordelijk voor Brussel.Mijn geduld begint op te geraken, wensen jullie dat ik deze klacht nogmaals opstel, maar dan in het Frans zodat deze nog een groter publiek bereikt?Het gaat hier om een zeer simpele kwestie. Terugbetaling van niet tijdig geleverde goederen, waarom is het nodig hierover zo moeilijk te doen terwijl jullie goed weten dat jullie het niet aan het rechte eind hebben.Dit is jullie laatste kans om mij tegemoet te komen voor ik verdere stappen onderneem.

Deliveroo

Naar: G. D.

06/05/2019

------Deliveroo------Beste Klachtenbox,Bedankt voor je e-mail. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.Mocht je nog meer vragen hebben, reageer dan op deze e-mail of neem telefonisch contact met ons op via 088-Deliver (088-3354837) onder vermelding van referentienummer (47742618) .----------------------------------------------Klachtenbox, 6 mei 13:37 BSTGLENN DE GUSSEM (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[44DMQO-YKM3]

Deliveroo

Naar: G. D.

06/05/2019

------Deliveroo----------------------------------------------------Margit, 6 mei 17:54 BSTHi Glenn, Bedankt voor jouw bericht. Wat ontzettend vervelend dat er problemen zijn geweest met de bestelling, onze excuses hiervoor!Zou je misschien aan kunnen geven met welk e-mailadres er besteld is? Dan kunnen wij uiteraard uitzoeken wat er mis is gegaan. Graag horen we van je om dit op te lossen. Met vriendelijke groet,Kind regards, Margit van Deliveroo----------------------------------------------Klachtenbox, 6 mei 13:37 BSTGLENN DE GUSSEM (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[44DMQO-YKM3]

G. D.

Naar: Deliveroo

06/05/2019

Beste medewerker van Deliveroo Jullie hebben reeds het emailadres en alle gegevens.

Deliveroo

Naar: G. D.

06/05/2019

------Deliveroo------Beste Klachtenbox,Bedankt voor je e-mail. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.Mocht je nog meer vragen hebben, reageer dan op deze e-mail of neem telefonisch contact met ons op via 088-Deliver (088-3354837) onder vermelding van referentienummer (47758437) .----------------------------------------------Klachtenbox, 6 mei 18:01 BSTGLENN DE GUSSEM (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[KZMDVD-EDWQ]

Deliveroo

Naar: G. D.

06/05/2019

------Deliveroo----------------------------------------------------Floor, 6 mei 19:15 BSTHi Glenn,Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je problemen hebt gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor! Kun je misschien aangeven met e-mailadres je hebt gebruikt voor de bestelling? Dan kunnen we uitzoeken wat er mis gegaan is.Graag horen we van je zodat we het voor je kunnen oplossen.----------------------------------------------Klachtenbox, 6 mei 18:01 BSTGLENN DE GUSSEM (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[KZMDVD-EDWQ]

Deliveroo

Naar: G. D.

14/05/2019

------Deliveroo----------------------------------------------------Hanitra, 14 mei 07:35 BSTBonjour Glenn,Nous accusons réception de votre message.Nous tenons à vous présenter nos sincères excuses pour votre commande arrivée en retard.Nous comprenons tout à fait votre point de vue et nous tenons à vous expliquer que nous ne sommes pas en mesure de vous rembourser la commande.Le dédommagement que nous puissions faire, c'est l'avoir de 10Eur, il est déjà disponible sur votre compte Deliveroo. Il sera déduit automatiquement du montant de votre prochaine commande.Nous restons à votre disposition pour tout autre renseignement.En vous souhaitant une excellente journée.Cordialement,Service Client Deliveroo - 09.77.55.03.30 (Disponible 7j/7 de 7h45 à 2h30)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[22WEDW-6P76]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform