Ik had een tablet en hoes gehuurd via een huurcontract via bedrijf. Binnen een week heb ik dit stopgezet via email en de goederen teruggestuurd via aangetekend postpakket ( dus alles goed geregeld binnen de wettelijke 14 dagen). DACHT IK....... Geruime tijd nadat ik de goederen had opgestuurd bleek het adres niet het juiste te zijn.... en hebben ze daar de goederen geweigerd en teruggestuurd..... Ik op mijn beurt heb nu ook reeds 8-9 keer deze goederen geweigerd en staan ze dus geblokkeerd ergens bij Bpost... Intussen heb ik van Samsung een mail ontvangen waarin men zegt dat Evollis mij een origineel retourdocument had moeten bezorgen om de goederen naar Samsung te sturen doch dit is nooit gebeurd..... dit document werd dus doelbewust achtergehouden want ze wisten dat ik het contract stopgezet had... Op dit moment zitten ze reeds aan aanmaning nr3. en vragen om de [ achterstallige betalingen ] dringend te voldoen + een boete er bovenop.... Er word dus echt ALLES uit de kast gehaald om maar inkomsten te BLIJVEN hebben , ten koste van de huurder. Legaal en Illegaal manier.....het maakt hun allemaal niets uit.....En ik begrijp nu hun score van ZEER SLECHT 92% , op de consumenten site TRUSTPILOT.We zijn vandaag nu 86 en 84 dagen verder NADAT ik dit contract heb STOPGEZET en ik wacht nog steeds op mijn openstaand bedrag van 70,25 Euro die men mij moet terugbetalen. BESLUIT : Ik wil echt NIETS meer met dit bedrijf te maken hebben en heb na hun derde aanmaning gisteren een OFFICIËLE KLACHT neergelegd bij de Federale Overheid en nu kies ik ook voor jullie om een ruimer publiek te bereiken. Voor mij is contract met nummer 23101402KMX9Z langs mijn (ex-huurder)zijde VOLLEDIG AFGEHANDELD , op het bedrag na wat zij me moeten terugbetalen natuurlijk , en worden vanaf gisteren 15-01-2024 , ALLE AANMANINGEN die men mij nog stuurt BEHANDELD als ILLEGAAL ( contract is immers meer dan 80 dagen geleden stopgezet) alsook de pogingen die men zou ondernemen om het door mij geblokkeerde automatische incasso opnieuw te activeren zullen aanzlen worden als POGING tot DIEFSTAL (met klacht indiening door mezelf) !!! Dit bedrijf is ook reeds VERWITTIGD dat het sturen van nieuwe aanmaningen GELIJK staat met het door mij indienen van een nieuwe OFFICIËLE KLACHT bij de overheid. Daar dit bedrijf EVOLLIS een meester is in huurders aan het lijntje houden , deel ik hun ook mede dat vanaf 1 Februari 2024 , ik een extra schadevergoeding vraag van 100 Euro per gestarte maand dat mijn ex-contract niet langs hun zijde officieël word afgesloten.**** IK WAARSCHUW DAN OOK HIERBIJ ALLE PARTICULIEREN OM NOOIT MET DIT BEDRIJF SAMEN TE WERKEN !!!!!!!! *************** Onder alle voorbehoud en zonder enige nadelige erkentenis ****Met vriendelijke groeten,M. Seghers