Terug

bedrijf reageert niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: bol.com

18/09/2023

Geachte,Ik stuur al 3 maanden mails naar de klantenservice@bol.com over een toestel dat niet meer werkt. Jullie reageren gewoon niet???!!!Ik kocht op 25 mei 2023 een luchtbevochtiger 500 ml bij BW Boards be via jullie. Bij het toestel kreeg je 1 jaar garantie. Die wens ik nu te claimen aangezien er geen stoom meer uit komt. De filter is ondertussen vervangen. Die heb ik volgens de instructies van BW Boards be geplaatst. Het rood lampje brandt als je de oplader in het stopcontact stopt maar er gebeurt niets als je het vervolgens aanzet. Heel jammer want mijn kamerplant heeft het dringend nodig. Ik zie bij mijn bestelling niet de mogelijkheid om start reparatieaanvraag aan te klikken. Hoe kan u mij helpen? Wat doe ik met het toestelletje? Het heeft genoeg geld gekost om daar nu zo maar te staan en niet te kunnen gebruiken!

Berichten (1)

bol.com

Naar: G. V.

19/09/2023

Beste mevrouw Vervloet,Bedankt voor je bericht. Wij hebben je klacht in behandeling genomen via klachtenkompas. Vanochtend is je een e-mail gestuurd met meer informatie.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform