Terug

Bedrijf houdt systematisch (niet alleen onze) en onrechtmatig waarborg achter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Huswell

08/08/2023

Bedrijf reageert niet op mails en is telefonisch niet bereikbaar. Ze houden reeds meer dan 8 maanden onrechtmatig onze waarborg isn. Ik knip en plak onze laatste mail en de laatste reactie die we van hen kregen. Nazicht op google-recensies leert ons dat dit bedrif SYSTEMATISCH waarborgen achterhoudt zonder opgaaf van reden.Ik verwijs naar uw onderstaande mail. Inmiddels zijn we meer dan 5 maanden verder en hebben wij nog steeds de borgsom van 400 EUR niet mogen ontvangen. Ook hebben we over de commerciële geste als tegemoetkoming voor de onderstaande klachten niets meer vernomen. De redelijke termijn voor het terugstorten van de borg is al ver verstreken. Van: Anja Godfroy | HUSWELL [anja.godfroy@huswell.be] Verzonden: dinsdag 17 januari 2023 14:31Aan: Ineke Pycke [ineke.pycke@antwerpen.be]Onderwerp: Re: Opvolging huur Koninklijke Baan 38 De Haan Beste, De lokale schimmel is blijkbaar een ventilatieprobleem van het gebouw. We doen ons best om te kijken voor een commerciële geste. We wachten nog op antwoord van de eigenaar. Dank voor uw geduld. Bedankt voor uw geduld met betrekking tot de terugbetaling van uw borg. We zijn momenteel bezig met het handmatig verwerken van alle terugbetalingen en we verwachten dat uw aanbetaling binnen enkele weken zal worden terugbetaald. Onze excuses voor eventuele vertraging en we waarderen uw begrip en vertrouwen in ons proces. Bedankt voor het kiezen van onze accommodatie. Nog een prettige dag, Hospitality regards, Anja Godfroy | HUSWELLCustomer support manager [~WRD0002.jpg]

Berichten (2)

Huswell

Naar: J. D.

08/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Huswell

Naar: J. D.

08/08/2023

Beste Jan,Allereerst willen wij u onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor deongemakken die u heeft ervaren. Het is inderdaad correct dat wij tegenenkele uiagingen zijn aangelopen met betrekking tot onzewaarborgprocedures, wat helaas heeft geleid tot het niet automatischterugstorten van een aantal waarborgen.We willen u verzekeren dat wij altijd proactief hebben gehandeld zodra eendergelijk verzoek van een gast ons bereikte. In deze gevallen hebben wij omhet betreffende bankrekeningnummer gevraagd en de waarborg vervolgenshandmatig teruggestort. Dit betekent dat u op elk gewenst moment contactmet ons op had kunnen nemen om te melden dat u de waarborg nog niet hadontvangen. Vervolgens hadden wij onmiddellijk actie ondernomen om hetbetreffende bedrag terug te storten.Het betreurenswaardige misverstand dat heeft geleid tot uw openbare oproephad wellicht vermeden kunnen worden door rechtstreekse communicatie. Dithad ons de mogelijkheid geboden om eerder op uw zorgen te reageren.Desondanks nodigen wij u uit om ons alsnog een bericht met daarin uwrekeningnummer te sturen naar guest@huswell.be. Wij zullen dan ons uiterstebest doen om uw waarborg zo spoedig mogelijk terug te storten.Tot slot willen wij u graag informeren dat wij naar aanleiding van dezesituatie hebben besloten om geen waarborg meer te vragen aan onze gasten.Wij vertrouwen erop dat deze verandering toekomstige incidenten van dezeaard zal helpen voorkomen. Dus als u ervoor kiest om opnieuw bij HUSWELL teboeken, kunt u erop vertrouwen dat dit probleem niet meer zal optreden.Wij hopen dat deze maatregelen uw vertrouwen in onze diensten kunnenherstellen en dat wij u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.Hospitality regards,* Office HUSWELL *Office manager* Hospitality management. Done well. *Kapellestraat 138 - 5.02 , Oostkamp, BelgiumGeneral support: support@huswell.be+32 50 66 66 66Guest support: guest@huswell.be+32 50 58 21 51Owner support: owner@huswell.be+32 50 58 21 52On Tue, Aug 8, 2023 at 4:13'¯PM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform