Terug

Bedrijf betaald credit nota niet uit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: Isopearls

24/12/2018

Ik had een aantal zakken teveel gekocht van een bepaald product en heb deze zakken zelf anderhalve maand geleden terug naar de winkel gedaan. Ongeopend en niet gebruikt heb ik deze zakken zelf teruggedaan en heb ik mijn betaalgegevens neergeschreven zodat dit bedrijf me het bedrag kon terugbetalen. Ik heb zelf een credit nota gekregen en er werd me beloofd dat het geld binnen de twee weken op mijn rekeningnummer zou staan. We zijn nu anderhalve maand verder en meermaals per week bel ik de firma op. Telkens als ik de medewerkster aan de lijn heb, ging men dit navragen of het bedrag al dan niet was gestort. Ze beloven me telkens op de hoogte te houden en dat de betaling dezelfde week zal uitgevoerd worden. Telkens constateer ik dat het geld niet op mijn rekeningnummer staat. De zaakvoerder is nooit aanwezig als ik bel en ik heb achter een betalingsbewijs gevraagd. De medewerkster zegt deze op te vragen en me op de hoogte te houden, maar dit gebeurd niet. Ik heb al meer dan tien maal contact opgenomen en ik wil gewoon op een correcte manier mijn geld terug op mijn rekening zien. Stilaan wordt ik het beu om er meermaals per week telkens naar te bellen en altijd hetzelfde te horen dat dit wel zal gebeuren. Ik vraag ook specifiek naar wanneer het bedrag uiterlijk op mijn rekening zal staan, maar dan zegt men ik zal het navragen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform