Terug

Bedrieglijke verkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Colruyt

31/07/2021

Ik kocht op 30/7/2021 4 kilo JUMBO mosselen in aanbieding. 2 kilo voor 9,76 en bij aankoop 2 pakken 2O% korting. Aankoop verliep normaal. De pakken vermelden stuks per kilo : 45 - 55.In het ene pak zaten echter 129 mosselen ipv 110 en in het andere 119 ipv 110. Totaal dus 248 ipv max.220. Ik kreeg dus de kleinere Imperials ipv de Jumbo mosselen.

Berichten (6)

Colruyt

Naar: F. V.

31/07/2021

.[1]Beste test-aankoop team,Hartelijk dank voor uw reactie omtrent de mosselen.Kan u ons meedelen in welke Spar-winkel of Colruyt-winkel de aankoop gebeurde?Dit is van belang om de klacht te behandelen.Kan u ons ook het Xtra-kaartnummer van de klant bezorgen?Met vriendelijke groeten,LindaKlantendienst Spar02 583 11 11[2]www.sparretail.beTip: Heb je nog een vraag? Misschien vind je het antwoord wel op onze [3]FAQpagina..31/07/2021 14:55 - klachtenbox@test-aankoop.be

F. V.

Naar: Colruyt

31/07/2021

Beste, ik kocht de mosselen in de Colruyt te Ekeren maar dat maakt weinig uit. Uw aankoopdienst dient de kwaliteit te controleren, niet de winkel waar u ze naartoe levert.Mijn XTRA kaartnr is 202523455025.

Colruyt

Naar: F. V.

02/08/2021

.Beste mijnheer Vermeulen,Bedankt voor uw opmerking over de Boni Selection Zeeuwse Mosselen Jumbo (29906). Het is jammer dat de kwaliteit van dit product niet naar wens was.Bedankt voor de gegevens die u ons bezorgde. Hiermee starten we een grondige analyse naar de oorzaak.Uiteraard brengen we u op de hoogte van het resultaat.Wij vergoeden u graag voor dit ongemak door u het product terug te betalen. De terugbetaling werd opgeladen op uw Xtra-kaart. Laat deze scannen aan de kassa om hiervan te genieten op uw volgende aankopen. Deze bon is niet geldig op gemeentelijke vuilniszakken en rookwaren en tijdelijk ook niet bij CollectGo.Met vriendelijke groet,PatriciaKlantendienst Colruyt Laagste Prijzen02/345.23.45www.colruyt.be • facebook • twitterTip: Heb je nog een vraag? Misschien vind je het antwoord wel op onze FAQ pagina..

F. V.

Naar: Colruyt

02/08/2021

Beste,bedankt voor de snelle reactie. Ik wil wel nog benadrukken dat de kwaliteit van de mosselen WEL goed was,maar de kwantiteit niet.Ik hoop echt dat Colruyt een voortrekkersrol kan spelen in de reeds jaren durende misleiding van klantendoor de mossel-leveranciers op gebied van kwantiteit.Ik reken er op dat u me op de hoogte houdt van het onderzoek.Zoals reeds gemeld in mijn klacht was het niet mijn intentie om het aankoopbedrag terug te krijgen.Ik zal de waarde van dit bedrag dan ook doorstorten aan de organisatie Mercy Ships die ik al geruime tijd steun.met vriendelijke groetenFrancois Vermeulen

Colruyt

Naar: F. V.

03/08/2021

.[1]Beste test-aankoop team,Hartelijk dank voor uw reactie omtrent de mosselen.Kan u ons meedelen in welke Spar-winkel of Colruyt-winkel de aankoop gebeurde?Dit is van belang om de klacht te behandelen.Kan u ons ook het Xtra-kaartnummer van de klant bezorgen?Met vriendelijke groet,LindaKlantendienst Spar02 583 11 11[2]www.sparretail.beTip: Heb je nog een vraag? Misschien vind je het antwoord wel op onze [3]FAQpagina..31/07/2021 17:25 - info@retailpartnerscolruytgroup.be

Colruyt

Naar: F. V.

04/08/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform