Ik vergeleek Bosch koelkasten van zelfde type. Je kan ze vinden bij Krëfel, Bol, Coolblue. Allemaal vandaag besteld en morgen geleverd. Elektrolommelen zat nog eens 30 euro onder die prijs. Bovenaan stond een banner Solden. Ik bestelde en betaalde op een zaterdag.Dinsdag had ik nog niet van hen gehoord. Ik mail en vraag wanneer ze gaan leveren. Wat blijkt!? Deze winkel heeft dit toestel niet op stock en spreekt over bestellen bij de fabrikant en allerlei excuses over Corona.Uiteraard bestel ik een frigo omdat mijn vorige stuk is en ik verwacht dat een winkel enkel dingen verkoopt die ze hebben. Dat is vanzelfsprekend logisch. Bovendien zijn solden sowieso overstocks die de deur uitmoeten. Heb ik nagekeken op website FOD Economie.Ik ging niet akkoord en kreeg heel grove onvriendelijke antwoorden van Elektrolommelen.De winkel bood dan 'zogezegd' aan om een ander toestel te leveren. Ik ga tot 3 maal akkoord om een gelijkaardig toestel van Bosch te leveren, maar de winkel negeert mijn antwoord telkens. In de plaats daarvan schofferen en intimideren ze mij alsof hun bedrieglijke verkoop mijn fout is. Het was dus duidelijk geen oprecht aanbod. Bij gebrek aan een oprecht voorstel tot oplossing vroeg de online koop te annuleren en mijn geld terug te betalen. Europese wetgeving ivm online kopen zijn wat dat betreft zeer duidelijk. De bedenktijd is absoluut. Er is ook 15 dagen wettelijke bedenktijd. De winkel reageert niet op mijn vraag om terug te betalen.Ik heb al driemaal gevraagd of ze mijn geld gaan terug storten en ze negeren mij.Intussen zitten wij nu thuis zonder frigo EN ben ik mijn geld kwijt.We zijn door deze verkoper misleid geweest en blijkbaar zijn we niet de enigen (zie test-aankoop, trustpilot en Google maps reviews van andere klanten)