Terug

bedrieglijke toestanden verisure

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Verisure

28/04/2023

Beste,volgende mail verstuurde ik eerder naar de verkoper van het alarmsysteem,tot op heden geen enkele reactie alsook verstuurd via verisure pages!ik heb de domiciliering van het product dan ook geblokkeerd wegens veri sure not service!!Klantnr 1241386Ik laat u in bijlage het beveiligingsvoorstel waarop ik akkoord ging tot installatie. Verisure kwam bij ons installeren op 13/02/2023 op die dag werd 200€ betaald zoals was afgesproken,daarna zouden zoals op papier staat 2 aanbetalingen volgen van 141,45€ echter was de 1ste factuur hiervan al 160,96€ zonder enige verklaring in de details waarom dit bedrag ook hoger lag ,alsook op vandaag krijg ik terug zulke factuur in mijn mailbox.Wat mij nog vreemd lijkt in het factureren is dat mijn maandelijks abb 43,98€ bedraagt,maar volgens een factuur in detail waarbij me nog eens 30,10€ wordt aangerekend is het meldkamerabb 69,13€ voor de 1ste maand 5een halve maand dan nog!)Ik wens dat u dan ook creditnota's zal maken van de facturen die niet kloppen en deze rechtzet,er is een getekend akkoord en ik wens mij hieraan te houden,de installatie is volgens mij bedoeld om dieven buiten te houden!mvg Brenda

Berichten (2)

Verisure

Naar: B. B.

02/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

B. B.

Naar: Verisure

08/05/2023

Beste,Er is met mij contact opgenomen, maar probleem is niet opgelost!Terwijl de kosten duidelijk op papier staan blijft men afkomen met hogere kosten bv het maandabb meldkamer is 43€ per maand, voor die 1ste maand zou dat 70€ zijn? Ik ben hier nooit mee akkoord gegaan en dat staat ook nergens zo vermeld.Als verisure zich met zulke praktijken bezig houd mogen ze van mij het alarm komen terughalen en mij de reeds gemaakte kosten terugbetalen.Ik weet ook wel zoals zoveel andere dat men een duur alarm koopt waar je niks mee bent zonder meldkamer!Ik heb een alarm nodig met meldkamer en zie mij dus genoodzaakt om een andere installatie aan te schaffen bij een andere firma.Mvg brenda


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform