Beste , langst deze weg wil ik testaankoop mee in beeld brengen van de misleidende spaaractie die bij delhaize nu gelopen heeft : 'goedbezig box' . Ik probeer al 3 weken mijn bon in te wisselen. ik heb dit gemeld via delhaize klachten (4/3 , 00713084)maar kreeg als antwoord dat ik moest proberen in een andere winkel deze box te vinden . Dit kan niet de bedoeling zijn dat ik andere winkels moet gaan afschuimen voor deze actie.Deze morgen zo 8/03 heb ik te Tremelo met de zaakvoerder weer eens gesproken , normal moest hij er verleden maandag 120 gekregen hebben , maar heeft deze niet gekregen : stock uitgeput . De actie is zelf eerst nog eens verlengt geweest van 26/2 - 4/3 en inwisselen tot 11/3 , maar toen kon de zaakvoerder van delhaize Tremelo al geen boxen meer krijgen . Dit is gewoon valse beloftes doen aan mensen wetende dat deze toch niet ingelost kunnen worden . Dit was een spaaractie en geen reclameactie , dus dan verwacht je tenminste een andere tegemoetkoming ter compensatie van de eerste uitgeputte actie of deze op een later tijdstip toch ontvangen .langst deze weg wil ik dit toch laten weten aan Testaankoopmvgeen Ex-klant van delhaizeRaf