Terug

Bedrieglijke reklame!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Hello Fresh

20/08/2017

Op 22 juni ontving ik mail met vermelding dat BESTEL vanaf NU t/m 16 aug minimaal 5 boxen en krijgt de 6de gratis. Zo bestelde ik t/m16 aug 5 boxen, de laatste op 16aug. Tot ik eergisteren een bericht ontving waarbij ik geen aanspraak kon maken op de gratis box want ik had er maar 4 besteld. Onmiddellijk reageerde ik om de fout te melden en kreeg na een paar mails heen en weer plots geen antwoord meer. Toen nam ik de telefoon en legde het probleem voor aan de medewerker die een paar keer advies vroeg aan een collega en met de smoes terugkwam dat de laatste box niet meetelde omdat je op 16 aug tot middernacht tijd hebt om de box al of niet te bestellen en dat ze zo de gegevens pas op 17de binnenkrijgen...te laat dus! Een voorstel tot 50% vermindering op een volgende box kon ik echt niet aanvaarden dus liet even weten dat in dit geval ik mijn account zou sluiten.Kreeg nadien een mail dat mijn account door HUN was gesloten en hierdoor zijn nu ook de opgespaarde punten verdwenen. Case closed voor hun!!! Hoe schamen ze zich niet voor deze bedrieglijke praktijk!!

Berichten (7)

Hello Fresh

Naar: A. M.

20/08/2017

DATA NOT AVAILABLE

Hello Fresh

Naar: A. M.

20/08/2017

_----------------------------------------------Siemen, 20 aug. 20:23 CESTBeste Anne,Wat vervelend om te lezen dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad met onze klantendienst. Wij betreuren het dat dit op deze manier gelopen is, en hiervoor bieden wij dan ook onze excuses aan. Wij nemen graag nog even telefonisch contact met je op om je klacht over de actie waaraan je hebt mee gedaan nog eens te bespreken. Wil je ons via een e-mail naar klantendienst@hellofresh.be laten weten wanneer het jou schikt om hier telefonisch contact met je over op te nemen?Wij horen het graag van je!Groeten,SiemenHelloFresh--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van HelloFresh Benelux.[J65QV0-V83Q]

A. M.

Naar: Hello Fresh

21/08/2017

Beste,Ik blijf beschikbaar om naar u te luisteren.U kan me telefonisch bereiken rond het middaguur.Groeten

Hello Fresh

Naar: A. M.

21/08/2017

DATA NOT AVAILABLE

Hello Fresh

Naar: A. M.

21/08/2017

_----------------------------------------------Siemen, 21 aug. 12:40 CESTBeste Anne,Bedankt voor je reactie en fijn te horen dat je de situatie nog eens met ons wil bespreken. Wij nemen vanmiddag even telefonisch contact met je op om het probleem verder te bespreken en je tegemoet te komen in het ongemak!Groeten,SiemenHelloFresh--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van HelloFresh Benelux.[NY4E3G-V0VP]

A. M.

Naar: Hello Fresh

21/08/2017

HelloFresh heeft vandaag de klacht professioneel benaderd en opgelost, waarvoor dank!

Hello Fresh

Naar: A. M.

21/08/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform