Beste Tom,
Bedankt voor je bericht. We vinden het jammer om te horen dat je deze ervaring hebt.
Om even alles helder op een rijtje te zetten: bij een inschrijving op 22 januari vallen de eerste twee maanden van je promotieactie inderdaad in januari en februari. Zoals vermeld in onze algemene voorwaarden, gaat een opzegging in 15 werkdagen na melding, waardoor de stopzetting vanaf 1 maart helaas niet meer mogelijk was op 27 februari — de eerstvolgende stopdatum werd daarom april. Je ontving hierover ook een bevestigingsmail.
We begrijpen echter dat het gevoel kan ontstaan dat je in januari niet van een volledige maand lidmaatschap hebt kunnen genieten. Daarom hebben we besloten om de betalingsuitnodiging voor de maand maart te annuleren, als tegemoetkoming.
We hopen dat deze oplossing voor jou aanvaardbaar is en dat we je hiermee tegemoetkomen. Aarzel zeker niet om opnieuw contact met ons op te nemen mocht je nog vragen hebben!
Je kan onze abonnementendienst elke werkdag bereiken op het nummer 025423300. Maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur, vrijdag tot 16.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.