Terug

Bedrieglijke reclame FNAC

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: FNAC BELGIUM

04/01/2021

Onlangs bestelde én betaalde ik via de website van FNAC een Vinyl boxset van Sting die in het kader van de Black Friday Week aan een sterk verlaagde prijs (39 euro) te koop werd aangeboden. Er waren op dat moment nog 4 exemplaren beschikbaar op de site, dus de betaling verliep zonder problemen Na een lange stilte kreeg ik evenwel een mail waarin ik vernam dat het desbetreffende artikel - geheel in weerwil tot wat op de site gemeld werd- niet beschikbaar was. Het artikel bleek wé beschikbaar in de winkel aan een veelvoud van de geadverteerde prijs. (109 euro) Fnac stunt kortom met spectaculaire aanbiedingen op producten die het achteraf niet waar kan maken. Nochtans heb ik het product meteen betaald, waardoor de verkoopsovereenkomst volgens mijn partner -die juriste is- bindend wordt. Ik wil dus niét dat het bedrag terug wordt gestort, maar wens dat de gesloten verkoopovereenkomst door fnac gehonoreerd wordt. Dergelijke praktijken verwacht ik absoluut niet van een bedrijf waar ik al jàren een goede klant ben.

Berichten (2)

B. S.

Naar: FNAC BELGIUM

31/01/2021

Beste Fnac, Het zou van elementaire beleefdheid getuigen om - bijna een maand na het versturen van de eerste klacht (04/01/21)- op z'n minst een antwoord van uw bedrijf te mogen ontvangen. Dit is helaas tot op heden niet het geval, wat helaas de reputatie van uw bedrijf bevestigt inzake klantenservice. Zeer jammer dat u zo nonchalant omgaat met mensen die - in mijn geval- intussen al tientallen jaren bij u over de vloer komen..

FNAC BELGIUM

Naar: B. S.

06/02/2021

Beste meneer Steenhaut,Bedankt voor jouw mail.Jammer genoeg heeft de leverancier ons laten weten dat dit product niet langer kan geleverd worden, waarvoor onze excuses.We doen ons uiterste best om onze database zo goed mogelijk te updaten. Soms valt het toch uitzonderlijk voor dat een product op onze site niet langer voorradig is op de dag van jouw bestelling.Gezien we jou geen leveringsdatum kunnen garanderen en we jou niet onnodig willen doen wachten, hebben we jouw bestelling geannuleerd.Acties en promotie zijn steeds geldig zolang de voorraad strekt, di product is helaas niet meer beschikbaar via onze leverancier we kunne u deze bijgevolge aldus niet opnieuw aanbieden.Met vriendelijke groeten,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform