Hey telecom (dochteronderneming Orange) maakt reclame met telecom abonnementen voor jongerentussen 18 en 25 jaar tegen een flink verlaagde prijs, de bewuste reclame diemij in het oog sprong was het abonnement van 15 euro/maand dat verkochtwerd voor 10 euro/maand voor deze jongeren. Ik sluit dit abonnement af, ingoede trouw aangezien ik de reclame nog recentelijk had gezien, maar dekorting werd niet automatisch toegepast. Ik stuur, naar de overigenserbarmelijke, klantendienst van hey (die enkel via Facebook bereikbaar is) enze antwoorden mij het volgende: Deze actie is afgelopen, de voorwaardenstaan online voor de mensen die dit contract reeds afsloten. U zou denken:Ja stom van jou. Ware het niet dat ik diezelfde avond van het contact metHey (31 augustus 2022) weer de reclame op tv zag, waarop ik deze onmiddellijk filmde metdatum duidelijk in beeld. Hey telecom antwoorde hierop pas 2 dagen latermet het simpele antwoord: wij kunnen deze actie niet activeren voor u, hij isafgelopen. Maar ik vermoed dat als ondernemingen reclame maken met iets,dat ze dit dan ook moeten geven. Dus bij deze mijn klacht. Overigens richt ik mijn klacht tot de moederonderneming orange, aangezien medewerkers van hey weigeren om mij contactgegevens van het bedrijf te geven en er ook niks online staat. Ook kan ik, indien gewenst, de foto's van gesprek met klantendienst en het filmpje met de reclame uploaden (waar datum duidelijk in beeld staat) .