Hallo, ik sloot op 15/02/24 een abonnement af van 2€ voor 2 maanden. Vandaag, 05/04/24 is er 11,98€ van mijn rekening gegaan.Ik bel naar de klantendienst. Antwoord: Uw abonnement begint te lopen aan het begin van de maand waarin u uw abonnement hebt afgesloten, dus 01/02/24 ipv 15/02/24. Waardoor ik dus de volle pot moet betalen vanaf 01/04/24. Op mijn weerwoord dat dit schandalige en bedrieglijke praktijken zijn voor een - godbetert - consumentenorganisatie, is het antwoord: Sorry meneer, ik weet het, maar ik kan daar niks aan doen. Mijn vader is 30 jaar abonnee geweest, ik ben jarenlang abonnee geweest. Om dan nu te zien dat je er op deze manier opgelegd wordt, is echt heel erg triestig, een consumentenorganisatie onwaardig. Maar goed, blijkbaar zijn er geen zekerheden meer in het leven.