Beste,We hebben de klacht CPTBE01888342-43 met als Scarlet referentie 12102920 in behandeling genomen.We kunnen bevestigen dat de zenders terug geactiveerd werden.We verontschuldigen ons voor de lange wachttijden op onze helpdesk en we doen er alles aan om dit te verbeteren.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel_________Frans DeglinneHigh Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 58Mobile: +32 (0)496 76 18 14 -frans.deglinne@scarlet.eu-www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles