Terug

Bedriegelijk reclame-aanbod

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

24/09/2025

Beste ik kreeg een gepersonliseerde brief met aanbod om gratis (multifocale) glazen te krijgen bij aankoop van een nieuw montuur. Ik heb mij met deze brief begeven naar de winkel in de Heistraat in Wilrijk. De verkoper bleef aandringen om de duurdere glazen aan te kopen, omdat de basis glazen enkel maar een "tunnelzicht" zouden geven en deze dus niet aan te raden waren. Toen ik erop aandrong om toch de basisglazen te nemen, weigerde hij pertinent om deze bril te verkopen. Ook nadat ik hem gewezen had op het gepersonaliseerd aanbod dat mij recht gaf om de basis multifocale glazen aan te kopen, bleef hij weigeren. Ik neem aan dat Hans Anders geen fake aanbiedingen naar haar klanten stuurt, enkel en alleen om hen naar de winkel te leiden en vervolgens hen met een duurdere bril op te zadelen... Ik eis dan ook dat de winkel in Wilrijk correct deze aanbieding respecteert en mij alsnog deze bril zal verkopen. Zoniet zal ik mij verplicht zien klacht in te dienen bij de Economische Inspectie. Ik had deze klacht dit W/E al online via jullie online klantendienst ingediend, maar blijkbaar wordt hier niet op gereageerd.... In bijlage kan u de brief met het aanbod terugvinden.

Berichten (4)

HANS ANDERS BELGIE

Naar: P. V.

26/09/2025

Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat de klant een klacht heeft over onze aanbieding. Om de klacht zo goed mogelijk te kunnen behandelen. Heb ik wat meer gegevens nodig van de klant zodat ik zijn klanten account kan raadplegen. Zou u mij van de klant het adres kunnen bezorgen? Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Dorethy Hans Anders Contact Center Medewerker078 48 77 00(Lokaal tarief)

P. V.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

26/09/2025

Beste het betreft mijn echtgenote, Christ'l Van Acker, Malisgoed 11, 2610 Wilrijk mvg Patrick Van den Brande

HANS ANDERS BELGIE

Naar: P. V.

29/09/2025

Beste, Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben wij op dit moment geen gegevens die te herleiden zijn naar de door u genoemde klacht. Ook hebben wij geen aanklikbare link of aanvullende informatie ontvangen waarmee wij dit verder kunnen onderzoeken. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, ontvangen wij graag meer details over de klacht Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Maria Hans Anders Teamleider Klantenservice088 2745536 (Lokaal tarief)

P. V.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

30/09/2025

Beste een kopie van de brief met de aanbieding zat bijgevoegd bij de eerste klacht. In bijlage nogmaals kopie van deze brief. Ik hoop op een snelle afhandeling!

Bemiddeling door Testaankoop 03 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform