Terug

Bedriegelijk reclame-aanbod

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

24/09/2025

Beste ik kreeg een gepersonliseerde brief met aanbod om gratis (multifocale) glazen te krijgen bij aankoop van een nieuw montuur. Ik heb mij met deze brief begeven naar de winkel in de Heistraat in Wilrijk. De verkoper bleef aandringen om de duurdere glazen aan te kopen, omdat de basis glazen enkel maar een "tunnelzicht" zouden geven en deze dus niet aan te raden waren. Toen ik erop aandrong om toch de basisglazen te nemen, weigerde hij pertinent om deze bril te verkopen. Ook nadat ik hem gewezen had op het gepersonaliseerd aanbod dat mij recht gaf om de basis multifocale glazen aan te kopen, bleef hij weigeren. Ik neem aan dat Hans Anders geen fake aanbiedingen naar haar klanten stuurt, enkel en alleen om hen naar de winkel te leiden en vervolgens hen met een duurdere bril op te zadelen... Ik eis dan ook dat de winkel in Wilrijk correct deze aanbieding respecteert en mij alsnog deze bril zal verkopen. Zoniet zal ik mij verplicht zien klacht in te dienen bij de Economische Inspectie. Ik had deze klacht dit W/E al online via jullie online klantendienst ingediend, maar blijkbaar wordt hier niet op gereageerd.... In bijlage kan u de brief met het aanbod terugvinden.

Berichten (2)

HANS ANDERS BELGIE

Naar: P. V.

26/09/2025

Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat de klant een klacht heeft over onze aanbieding. Om de klacht zo goed mogelijk te kunnen behandelen. Heb ik wat meer gegevens nodig van de klant zodat ik zijn klanten account kan raadplegen. Zou u mij van de klant het adres kunnen bezorgen? Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Dorethy Hans Anders Contact Center Medewerker078 48 77 00(Lokaal tarief)

P. V.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

26/09/2025

Beste het betreft mijn echtgenote, Christ'l Van Acker, Malisgoed 11, 2610 Wilrijk mvg Patrick Van den Brande


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform