Beste
ik kreeg een gepersonliseerde brief met aanbod om gratis (multifocale) glazen te krijgen bij aankoop van een nieuw montuur.
Ik heb mij met deze brief begeven naar de winkel in de Heistraat in Wilrijk.
De verkoper bleef aandringen om de duurdere glazen aan te kopen, omdat de basis glazen enkel maar een "tunnelzicht" zouden geven en deze dus niet aan te raden waren.
Toen ik erop aandrong om toch de basisglazen te nemen, weigerde hij pertinent om deze bril te verkopen. Ook nadat ik hem gewezen had op het gepersonaliseerd aanbod dat mij recht gaf om de basis multifocale glazen aan te kopen, bleef hij weigeren.
Ik neem aan dat Hans Anders geen fake aanbiedingen naar haar klanten stuurt, enkel en alleen om hen naar de winkel te leiden en vervolgens hen met een duurdere bril op te zadelen...
Ik eis dan ook dat de winkel in Wilrijk correct deze aanbieding respecteert en mij alsnog deze bril zal verkopen.
Zoniet zal ik mij verplicht zien klacht in te dienen bij de Economische Inspectie.
Ik had deze klacht dit W/E al online via jullie online klantendienst ingediend, maar blijkbaar wordt hier niet op gereageerd....
In bijlage kan u de brief met het aanbod terugvinden.