Terug

Bedreigingen met extra kosten voor niet terugsturen vorige box terwijl ik met vakantie ben

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Proximus

04/08/2023

Geachte,Op 14 juli 2023 werd fiber geïnstalleerd. De installateur zei me dat ik de vorige box dan een keer moest terugsturen, ik dacht bijgevolg dat er geen haast bij was. Enkele dagen later vertrokken we met vakantie tot 15 augustus. Nu krijg ik voortdurend herinneringen (mails en smssen) met de boodschap dat ik voor 7 augustus de box moet terugsturen of dat ik 149€ kosten moet betalen. Ik kàn de box nu echter niet terugsturen want ik ben in het buitenland.Toen ik belde om wat uitstel omdat ik op vakantie ben, zei Proximus dat dat niet mogelijk was. Nog extra herinneringen. Geen mogelijkheid hen te mailen. Nog eens via schat geprobeerd waarbij de medewerker zei dat het mijn schuld was, dat ik de schuldige ben, dat zij niets hebben misdaan. Ik vraag enkel uitstel omdat ik fysiek niet in de mogelijkheid ben om die box nu terug te sturen, maar krijg enkel meer bedreigingen met extra kosten. Dit zijn wanpraktijken.Bedankt voor uw hulp.Vriendelijke groeten,Jesse Van Holm

Berichten (2)

Proximus

Naar: J. V.

21/08/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat u ook een dossier heeft geopend via de ombudsdienst voor Telecommunicatie.U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-04-10.00.59.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000490716]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000490716]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. V.

21/08/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat u ook een dossier heeft geopend via de ombudsdienst voor Telecommunicatie.U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-04-10.00.59.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000490716]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000490716]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform