Geachte,Op 14 juli 2023 werd fiber geïnstalleerd. De installateur zei me dat ik de vorige box dan een keer moest terugsturen, ik dacht bijgevolg dat er geen haast bij was. Enkele dagen later vertrokken we met vakantie tot 15 augustus. Nu krijg ik voortdurend herinneringen (mails en smssen) met de boodschap dat ik voor 7 augustus de box moet terugsturen of dat ik 149€ kosten moet betalen. Ik kàn de box nu echter niet terugsturen want ik ben in het buitenland.Toen ik belde om wat uitstel omdat ik op vakantie ben, zei Proximus dat dat niet mogelijk was. Nog extra herinneringen. Geen mogelijkheid hen te mailen. Nog eens via schat geprobeerd waarbij de medewerker zei dat het mijn schuld was, dat ik de schuldige ben, dat zij niets hebben misdaan. Ik vraag enkel uitstel omdat ik fysiek niet in de mogelijkheid ben om die box nu terug te sturen, maar krijg enkel meer bedreigingen met extra kosten. Dit zijn wanpraktijken.Bedankt voor uw hulp.Vriendelijke groeten,Jesse Van Holm