Beste,Blijkbaar heeft de verkoper mijn zoon een ongevraagde verzekering aangesmeerd bij de aankoop van zijn eerste smartphone al paar jaar geleden maar ik vind hier niets van terug bij SFAM.Deze zou 3,90 euro per maand bedragen en bij nazicht gaat dit al minstens 2 jaar met domiciliering van mijn rekening, we beschikken niet meer over deze smartphone maar zijn wel blijven betalen zonder enige communicatie of bewijs dat we een verzekering afgesloten hadden.Nu zijn er ineens verdachte bedragen geïnd via domiciliering vanaf 19/04/23 tot op heden waarvan wij totaal niet op de hoogte gebracht zijn.Ik wou onmiddellijk contact opnemen met SFAM maar ze zijn onmogelijk te bereiken.Card stop was de volgende stap en ook een telefoon met de bank.Ik was blijkbaar de zoveelste die belde met hetzelfde probleem bij SFAM.De bank blokkeerde de domiciliering en zou normaal de bedragen terugeisen.Er is ook een aangetekende brief verstuurd met onmiddellijke opzegging van het zogenaamde contract waar ik geen gegevens van heb.Dit is pure oplichting!