Beste,
Er is reeds 3 maanden - zonder onze toestemming - een bedrag van telkens 34,99€ van onze rekening gegaan naar DAZN. Dit hebben wij echter gisteren (12/11) pas opgemerkt.. Op geen enkel moment is er van onzentwege een abonnement aangevraagd, laat staan een domiciliëring toegestaan. We hebben enkel een proefperiode van 1 week toegestaan, waarbij we 1€ hebben betaald en daarna, volgens voorgeschreven werkwijze, opgezegd. Wij hebben op dit moment dus ook GEEN abonnement lopen en kunnen het dan ook niet opzeggen. Zouden ook niet weten hoe en waar we dit moeten doen.. De communicatie met DAZN laat te wensen over.
Wij vragen dan ook de terugbetaling van 3 keer 34,99€. Ondertussen hebben wij op aanraden van ING onze kaarten geblokkeerd zodat er geen bedrag meer kan worden afgehaald. Bij ontvangst van de nieuwe kaarten zal het rekeningnummer waarop gestort moet worden, worden doorgegeven.
De bedragen zijn afgehaald van Card : 5229622385234419 (Reymen-Doggen) op volgende data :
> 7/09/25 om 14u33 : 34,99€ op DAZN Limited
> 7/10/25 om 10u36 : 34,99€ op DAZN
> 7/11/25 om 14u36 : 34,99€ op DAZN
Deze mail is ook naar "testaankoop" verstuurd.