Terug

Bedrag van rekening zonder toestemming

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

N. R.

Naar: DAZN

13/11/2025

Beste, Er is reeds 3 maanden - zonder onze toestemming - een bedrag van telkens 34,99€ van onze rekening gegaan naar DAZN. Dit hebben wij echter gisteren (12/11) pas opgemerkt.. Op geen enkel moment is er van onzentwege een abonnement aangevraagd, laat staan een domiciliëring toegestaan. We hebben enkel een proefperiode van 1 week toegestaan, waarbij we 1€ hebben betaald en daarna, volgens voorgeschreven werkwijze, opgezegd. Wij hebben op dit moment dus ook GEEN abonnement lopen en kunnen het dan ook niet opzeggen. Zouden ook niet weten hoe en waar we dit moeten doen.. De communicatie met DAZN laat te wensen over. Wij vragen dan ook de terugbetaling van 3 keer 34,99€. Ondertussen hebben wij op aanraden van ING onze kaarten geblokkeerd zodat er geen bedrag meer kan worden afgehaald. Bij ontvangst van de nieuwe kaarten zal het rekeningnummer waarop gestort moet worden, worden doorgegeven.

Berichten (4)

N. R.

Naar: DAZN

13/11/2025

Beste, Er is reeds 3 maanden - zonder onze toestemming - een bedrag van telkens 34,99€ van onze rekening gegaan naar DAZN. Dit hebben wij echter gisteren (12/11) pas opgemerkt.. Op geen enkel moment is er van onzentwege een abonnement aangevraagd, laat staan een domiciliëring toegestaan. We hebben enkel een proefperiode van 1 week toegestaan, waarbij we 1€ hebben betaald en daarna, volgens voorgeschreven werkwijze, opgezegd. Wij hebben op dit moment dus ook GEEN abonnement lopen en kunnen het dan ook niet opzeggen. Zouden ook niet weten hoe en waar we dit moeten doen.. De communicatie met DAZN laat te wensen over. Wij vragen dan ook de terugbetaling van 3 keer 34,99€. Ondertussen hebben wij op aanraden van ING onze kaarten geblokkeerd zodat er geen bedrag meer kan worden afgehaald. Bij ontvangst van de nieuwe kaarten zal het rekeningnummer waarop gestort moet worden, worden doorgegeven. De bedragen zijn afgehaald van Card : 5229622385234419 (Reymen-Doggen) op volgende data : > 7/09/25 om 14u33 : 34,99€ op DAZN Limited > 7/10/25 om 10u36 : 34,99€ op DAZN > 7/11/25 om 14u36 : 34,99€ op DAZN Deze mail is ook naar "testaankoop" verstuurd.

DAZN

Naar: N. R.

14/11/2025

Geachte, Om ons in staat te stellen de situatie met betrekking tot uw account nader te onderzoeken, verzoeken wij u vriendelijk het e-mailadres mee te delen dat u hebt gebruikt bij het afsluiten van de gratis proefperiode. Wij danken u voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, DAZN Customer Service

N. R.

Naar: DAZN

14/11/2025

e-mailadres : nico.reymen@telenet.be

DAZN

Naar: N. R.

25/11/2025

Geachte heer, Wij bevestigen u dat er geen actief account is gekoppeld aan het e-mailadres nico.reymen@telenet.be. Bij nader onderzoek op basis van uw kaartnummers merken wij echter op dat uw kaart gekoppeld is aan het account met het e-mailadres noahreymen4@gmail.com. Met dit adres werd op 31 augustus een gratis proefperiode gestart, die op 7 september werd omgezet in een betalend abonnement. Indien u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. DAZN Customer Service


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform