Terug

Bedorven Vissticks

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Delhaize

14/03/2023

Beste, Na aankoop van mijn vissticks (365 merk), ben ik naar huis gereden en heb mijn boodschappen meteen weg gezet. Alsook de vriesproducten in mijn diepvriezer gestoken. Vandaag maakte ik voor mijn twee kindjes (2j en 5j) vissticks klaar met spinazie. Ik ontdooide de sticks NIET voor gebruik, zoals aangegeven op de verpakking en bakte ze goudbruin. Langzamerhand begon er een vieze geur vrij te komen uit mijn pan. Ik sneed een visstick in twee en zag dat de vis een grijze kleur had. Ik proefde er 1 om te zien of ze gaar waren. Maar het smaakte zeer slecht. Ik dacht dat ze nog niet genoeg gebakken waren dus ik wachtte nog een beetje en proefde nogmaals. Dit keer had het de smaak van hondenvoer en rook het navenant.Ondertussen zit ik al de hele avond ziek naast mijn wc. Misselijk en uitgeput. Wat als mijn kinderen dit hadden gegeten?! Ik ben teleurgesteld en boos. Met deze klacht wil ik graag een tegemoetkoming zien voor mijn medische klachten. Ik ben ook niet meer geneigd om bij Delhaize inkopen te doen. Vriendelijke groeten,Axelle Bel

Berichten (2)

A. B.

Naar: Delhaize

21/03/2023

Beste, We zijn bijna een week ver en ik heb nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Ondertussen ben ik al 4 dagen ziek geweest van uw bedorven product.Ik hoop op een snelle reactie want ik ga hier verdere stappen in ondernemen.Mvg, Axelle

A. B.

Naar: Delhaize

11/04/2023

Gelieve mijn bovenstaande klacht dringend op te nemen. Ik ben al 27 dagen aan het wachten op een passende oplossing. Met vriendelijke groetenAxelle Bel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform