Terug

bedieningsprobleem zetelbank

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. G.

Naar: Meubelzorg

19/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 23 MEI 2024, is er via uw verkopers aan huis en na hun advies een GRANADA zitbank, bediening binnenkant en op maat gemaakt aangekocht. Er was geen mogelijkheid om de gekozen zitbank te proberen en er is ter goede trouw dan de bestelling geplaatst op basis van een proefzit in jullie bestelauto, in een relaxzetel wat in de lijn van de gekozen zitbank lag . ordernummer 602652 Men stelt op de dag van de levering (8/7/24) enkele zaken vast die pas na aandringen ter plaatse al werden gecorrigeerd echter blijft de bediening aan de "op maatgemaakte" kant van de zetel moeilijk te hanteren omdat die zich bevindt op de zijkant van het zitgedeelte, tussen de armleuning en zitgedeelte. Vingers en hand zitten er meer gekneld, er is geen ruimte voorzien zoals dat het geval is aan de andere zijde van de zitbank. Dat deze toestand zich voordoet werd niet meegedeeld bij het afsluiten van de verkoopovereenkomst omdat jullie het blijkbaar als normaal beschouwen en geen rekening mee houden dat dit niet voor iedereen handig kan zijn. Er is volgens jullie (techniekers en verantwoordelijke toonzaal) nu geen oplossing voor te vinden om het gedeelte op "maatgemaakt" aan te passen zodat de bediening handiger kan worden. Er blijkt ook maar 1 persoon de kennis te hebben die mogelijks een oplossing kan bekijken maar door voorafgaande discussies geen optie meer is. Dit heeft geleid tot misnoegde gevoelens over de manier van jullie verkoop, opvolging en installatie. Blijkbaar staat het begrip "op maatgemaakt” ook hier nu ter discussie. De verschillende pogingen van onderhandelen en bezoeken langs beide kanten draait uit op het telkens herhalen dat de zetel zo in orde is, dat er geen oplossing zou zijn en het in vraag stellen van de opmerkingen en ervaringen van de klant met jullie aangeboden services. Langs beide kanten lopen uiteraard de emoties daardoor hoog op. De klant wordt uiteindelijk wandelen gestuurd. Daarom verzoek ik u onverwijld *het nogmaals te bespreken bij u fabrikant en schriftelijk te laten vastleggen van de mogelijkheden (negatief of positief) en dat de evt. aangepaste versie ook onder de garantievoorwaarden vallen *uw aanbod met de vrijblijvende keuze aan de klant voor evt. andere zitbank of model bediening zitbank prijsevenwaardig maar dan wel na proef zitten in jullie toonzaal in Wellen en uiterlijk tegen einde van de maand juli 2024 in overleg met beide partijen volgens hun agenda. Met vriendelijke groeten

Berichten (5)

Meubelzorg

Naar: W. G.

22/07/2024

Geachte Meneer, Mevrouw Wij betreuren het dat mevrouw niet tevreden is over de service en oplossingen die wij hebben geboden.Ons voorstel is dat wij een onafhankelijke partij inschakelen gespecialiseerd in het repareren van meubelen, de firma POS, om de situatie te beoordelen. Wij zullen hen de opdracht geven en vragen een rapport op te maken waarin ook een voorstel tot een oplossing staat aangegeven. Wij zullen ons aan de voorgestelde oplossing committeren en vragen mevrouw datzelfde te doen.Yarrid Meubelzorg België Tel: +32-28823475info@meubelzorg.bewww.meubelzorg.be___________________De informatie in dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Bij onjuiste adressering wordt u vriendelijk verzocht contact op te nemen met ons kantoor (telefoon: +32-28823475). Gebruik door derden, openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van dit bericht is niet toegestaan, omdat het vertrouwelijke informatie kan bevatten, beschermd door een beroepsgeheim. Voor informatie over ons kantoor: www.meubelzorg.be. Op onze dienstverlening zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, waarin een beperking van onze aansprakelijkheid is opgenomen.Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 19 juli 2024 14:45Aan: Info Meubelzorg BE info@meubelzorg.beOnderwerp: bedieningsprobleem zetelbank‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Let op AUB Deze mail is verzonden buiten de organisatie

W. G.

Naar: Meubelzorg

23/07/2024

Beste, Ik sta zeker open voor jullie voorstel van een onafhankelijke partij in te schakelen en hun rapport af te wachten alvorens ik iets definitief kan beslissen. Mvg Wendy

W. G.

Naar: Meubelzorg

28/08/2024

Bij deze laat ik weten dat ik ingegaan ben op het voorstel van de minimale aanpassing van de onafhankelijke partij. zie bijgevoegd document. Ik mag/kan er nu dus vanuit gaan dat de nodige aangebrachte aanpassingen de garantievoorwaarden niet laten wijzigen?

Meubelzorg

Naar: W. G.

29/08/2024

Beste, Alleerst hopen wij dat u nu deftig kan genieten van uw bank. Wij betreuren echter dat deze aanpassingen zijn moeten gebeuren door een externe firma. Deze aanpassingen hadden wij ook kunnen doen voor u. De garantie blijft lopen maar als er in de toekomst iets aan de bank is zullen wij dit wel door de firma POS laten doen. Dit omdat wij bij u nietmeer welkom waren. Voor verdere vragen hierover kan u ons contacteren op het nummer 012/49.56.44 Y.Willems Meubelzorg Wellen Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: woensdag 28 augustus 2024 16:45Aan: Info Meubelzorg BE info@meubelzorg.beOnderwerp: Nieuw bericht van WENDY G‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Let op AUB Deze mail is verzonden buiten de organisatie

W. G.

Naar: Meubelzorg

29/08/2024

Beste, Het voorstel van de externe firma is er wel pas gekomen nadat ik hier een klacht heb gemaakt omdat er volgens jullie niets aan veranderd kon worden. De zetel was hoe hij was en ik kon mijn plan trekken. En inderdaad niet welkom om 2 reden: *geen vertrouwen in de volgens jullie enige installateur met kennis *de stijl van omgaan met opmerkingen van de klant door de installateur en verantwoordelijke. Nu sluit ik dit hoofdstuk van ervaring met meubelzorg af door akkoord te gaan met het voorstel dat er herstellingen uitgevoerd kunnen worden door het extern bedrijf POS onder de overeengekomen garantievoorwaarden. Mvg Wendy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform