Geachte Meneer, Mevrouw Wij betreuren het dat mevrouw niet tevreden is over de service en oplossingen die wij hebben geboden.Ons voorstel is dat wij een onafhankelijke partij inschakelen gespecialiseerd in het repareren van meubelen, de firma POS, om de situatie te beoordelen. Wij zullen hen de opdracht geven en vragen een rapport op te maken waarin ook een voorstel tot een oplossing staat aangegeven. Wij zullen ons aan de voorgestelde oplossing committeren en vragen mevrouw datzelfde te doen.Yarrid Meubelzorg België Tel: +32-28823475info@meubelzorg.bewww.meubelzorg.be___________________De informatie in dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Bij onjuiste adressering wordt u vriendelijk verzocht contact op te nemen met ons kantoor (telefoon: +32-28823475). Gebruik door derden, openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van dit bericht is niet toegestaan, omdat het vertrouwelijke informatie kan bevatten, beschermd door een beroepsgeheim. Voor informatie over ons kantoor: www.meubelzorg.be. Op onze dienstverlening zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, waarin een beperking van onze aansprakelijkheid is opgenomen.Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 19 juli 2024 14:45Aan: Info Meubelzorg BE info@meubelzorg.beOnderwerp: bedieningsprobleem zetelbank Let op AUB Deze mail is verzonden buiten de organisatie