Beste, Ik kocht op 19/05/2023 een bed aan in de winkel van Leen bakker in Wilrijk. Deze heb ik uitgetest in de winkel en hoopte natuurlijk om het bed met exact dezelfde eigenschappen bij mij thuis geleverd te krijgen. Op 13/06/2023 heb ik het bed ontvangen. Het bed dat ik thuis kreeg had echter een zeer indringende geur. Het was zo erg dat ik niet meer in mijn kamer kon slapen. Ik slaap sinds die dag in 1 van de bedden van mijn kinderen. Ik hoopte dat de geur na enkele dagen weg zou gaan maar dat is nog steeds niet het geval (en we zijn al 2 maanden verder en ik laat de ramen van mijn kamer altijd open). Ik heb hiervoor contact opgenomen met Leenbakker en hoopte dat die mij een ander bed zouden geven zonder slechte geur of dat ze me gewoon zouden terugbetalen maar ze hebben mijn klacht geweigerd. Ik ben zelfs eens teruggegaan om nog eens aan het bed te ruiken in de winkel en deze had geen geur.