Terug

Bed en lattenbodem incompatibel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

W. F.

Naar: BeterBed.be

11/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Wij kochten op 23/11 een volledige set van twee elektrische lattenbodems, een bed en twee matrassen in de winkel te Kampenhout. Deze werden geleverd op 03/12. Het blijkt echter dat de elektrische lattenbodems niet compatibel zijn met het bed (de lattenbodems steken naar onderen uit op een plaats waar ze het metalen frame van het bed raken). Het resultaat is dat wij niet kunnen slapen op het geleverde pakket dat nu heel onze slaapkamer inneemt. Na contacteren van de klantendienst werd ik doorverwezen naar de winkel. In de winkel kunnen ze ons zelf niet verder helpen en sturen ze een aanvraag voor een inwissel door naar hogerop. We wachten ondertussen al een week op enige informatie over die aanvraag. Aangezien het gaat om een fout die door de winkel gemaakt is, hadden wij gehoopt om op meer assistentie te kunnen rekenen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform