Terug

be-mobile - Intrum

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Be-Mobile

27/01/2020

Beste,Ik ontvang heden een 1e herinnering via Intrum ivm een factuur van 2018 van BE-MOBILE NV - Mobile Parking & Ticketing, die ik echter bij mijn weten niet ontvangen heb.Geachte CHRISTEL MEYVISCH,Wegens een betalingsachterstand heeft onze opdrachtgever BE-MOBILE NV - Mobile Parking & Ticketing uw dossier in behandeling gegeven aan Intrum. In de tabel onderaan deze mail vindt u meer informatie over de samenstelling van het openstaande bedrag.Momenteel bedraagt het openstaand saldo € 54,61. U kan direct en veilig online betalen via uw eigen online bankomgeving door op ‘Nu betalen’ te klikken en de verdere instructies van uw eigen bank op te volgen.Indien wij voor 11-02-2020 geen betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij verdere invorderingsmaatregelen nemen. De wettelijke intresten blijven verder lopen.Specificatie van de factuurFactuurnummer 20638472-009Bedrag € 19,10Factuurdatum 5-08-2018Schadebeding € 35,00 27-01-2020Intresten € 0,51 27-01-2020Betaald bedrag € 0,00 27-01-2020Totaal € 54,61Graag bewijs van de herinneringsfacturen vanwege be-mobile.Ik ben blijkbaar niet de enige die zo vaart...!

Berichten (5)

Be-Mobile

Naar: C. M.

29/01/2020

- Please type your reply above this line -Your request (36906) has been updated. To add additional comments, reply to this email.----------------------------------------------Martijn - 4411 Support, 29 Jan, 09:07 CETBeste,We hebben alvast de openstaande kost teniet gedaan binnenin het 4411 account.Zou je me aub ook het IBAN van deze gebruiker kunnen opvragen? We laten deze Eur35.00 per direct terugstorten op de rekening.Met vriendelijke groeten,Tot uw dienst,Bien à vous,4411 Helpdeskwww.4411.io078/05.4411 ![](s:be-mobile.zendesk.com/attachments/token/EFojnJRLQi5CDQiVfQABCTccY/?name=inline1813929937.png)----------------------------------------------klachtenbox, 27 Jan, 18:29 CET ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------This email is a service from Be-Mobile.[5LVER6-Q6E2]

C. M.

Naar: Be-Mobile

04/02/2020

Geachte,Bedankt om het “openstaande” saldo te schrappen.U vraagt mijn rekeningnr om 35€ terug te storten??? Ik ontvang intussen een nieuwe mail van intrum, zie hieronder :“GELIEVE NIET OP DEZE E-MAIL TE ANTWOORDEN. WIJ HELPEN U GRAAG VERDER VIA ONZE WEBSITE. Ter attentie van: MEYVISCH CHRISTEL Betreft: Uw openstaand saldo in dossier 26120307 van BE-MOBILE NV - Mobile Parking & Ticketing/ Referentie 20638472 Hoofdsom:19.10 EURSchadevergoeding:35.00 EURIntresten:0.54 EURReeds betaald:19.10 EURHuidig saldo:35.54 EUR Geachte mevrouw/heer In bovenstaand dossier hebben wij recentelijk de betaling van de hoofdsom ontvangen.Gezien de wettelijke bepaling in de Wet betreffende de minnelijke invordering van schulden van de consument van 20/12/2002, hoofdstuk IV, artikel 5, dient u het resterend saldo van 35.54 EUR aan ons te voldoen. Dit saldo omvat de kosten en/of verwijlintresten gestipuleerd in de algemene verkoopsvoorwaarden van onze opdrachtgever.Indien u hiermee in gebreke blijft, kunnen we onze klant dan ook adviseren dit wettelijk verschuldigde bedrag via gerechtelijke weg in te vorderen.Wij verzoeken u dan ook het resterende bedrag binnen de 5 dagen over te schrijven op rekeningnummer BE68 0014 7853 5634 (BIC GEBABEBB), met vermelding van de gestructureerde mededeling 302612030755.Voor verdere informatie kunt u ons elke werkdag (Ma-Vr 8u30-20u, Za 9u-13u) bereiken op het nummer 02/7083033, via onze website of via email bo@intrum.be. Hoogachtend, Intrum nv Online Payment Reageren? Betalen? Consulteer online uw dossier op www.intrum.be/uwdossier. Gebruikersnaam: B26120307 en paswoord: BAAE4444 of rechts bovenaan ons voorgaand schrijven.”Begrijpen wie begrijpen kan....Waarom zou ik dit bedrag nog verschuldigd zijn ?Kan u intrum duidelijke instructies geven aub ?Er loop precies wel iets grondig mis in jullie administratie.Mvg

Be-Mobile

Naar: C. M.

07/02/2020

- Please type your reply above this line -Your request (37616) has been updated. To add additional comments, reply to this email.----------------------------------------------Martijn - 4411 Support, 7 Feb, 08:23 CETBeste,De klacht bij Intrum is ingetrokken. Had je dit bedrag reeds betaald aan Intrum?Met vriendelijke groeten,Tot uw dienst, Bien à vous,4411 Helpdeskwww.4411.io 078/05.4411 ![](s:be-mobile.zendesk.com/attachments/token/EFojnJRLQi5CDQiVfQABCTccY/?name=inline1813929937.png)'‹'‹----------------------------------------------klachtenbox, 4 Feb, 20:18 CET ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) CHRISTEL MEYVISCH ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------This email is a service from Be-Mobile.[5LV7KE-7G24]

C. M.

Naar: Be-Mobile

07/02/2020

Geachte,Waarom zou ik dat gedaan hebben...dus het antwoord is neen.Bedankt om het dossier in te trekken.

Be-Mobile

Naar: C. M.

10/02/2020

- Please type your reply above this line -Your request (37929) has been updated. To add additional comments, reply to this email.----------------------------------------------Martijn - 4411 Support, 10 Feb, 10:12 CETBeste Christel,Ik zie dat dit dossier bij Intrum reeds is ingetrokken.Met vriendelijke groeten,Tot uw dienst, Bien à vous,4411 Helpdeskwww.4411.io 078/05.4411 ![](s:be-mobile.zendesk.com/attachments/token/EFojnJRLQi5CDQiVfQABCTccY/?name=inline1813929937.png)'‹'‹----------------------------------------------klachtenbox, 7 Feb, 12:12 CET ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) CHRISTEL MEYVISCH ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------This email is a service from Be-Mobile.[PMQKOG-DMLD]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform